Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسانی در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه فرهنگ امری مهم و بنیادی است، گفت: آفت فرهنگ و هنر، افراط و تفریط در امور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، « احمدرضا احسانی» در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه فرهنگ امری مهم و بنیادی است، گفت: آفت فرهنگ و هنر، افراط و تفریط در امور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: یکی از موضوعات مهمی که امروز شاید به حوزه فرهنگ و هنر آسیب بزند سیاست‌های ناشی از افراط و تفریط است.

 

وی با یادآوری اینکه اسلام دین اعتدال و عقلانیت است،‌ گفت: حوزه فرهنگ تاب و تحمل تفکرات شخصی و جریانات سیاسی را ندارد زیرا مقدس است و باید قداست این حوزه محفوظ بماند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تأکید کرد:‌ باید اهداف ما در مسیر اهداف متعالی فرهنگ اصیل اسلامی باشد و در جهت ترویج و تبیین اندیشه‌های امام و مقام معظم رهبری قرار گیرد و نباید پای سیاست را در عرصه فرهنگ و هنر باز کنیم  و باید افراد صاحب فکر وارد این حوزه شوند.

 

احسانی با تاکید بر اینکه توسعه تک‌بعدی هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: حوزه فرهنگ و هنر نیازمند توسعه است و باید پویا باشد چون این پویایی موجب تغییر در اندیشه‌ها و نوع نگاه می‌شود و در چنین شرایطی می‌توان به یک جامعه ایده‌آل و اسلامی رسید.

 

احسانی در ادامه یادآدور شد: نگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تعامل با تمام دستگاه‌ها و مجموعه‌هاست و پیشرفت ادارات شهرستانی در حوزه فرهنگ نیز از مسیر همین تعامل حاصل می‌شود.

 

گفتنی است، در این مراسم امیر بحیرایی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند معرفی شد.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: معرفی سرپرست اداره ارشاد ارشاد نهاوند شهرستان نهاوند فرهنگ و هنر حوزه فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

انتخاب عاطفه خادمی، بر اساس ماده واحده تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی در جلسه اسفند سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز بر اساس مصوبه بهمن ۱۴۰۲ شورای معین این شورا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

پیش از این سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بود.

دیگر خبرها

  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور