Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@03:52:59 GMT

رمز بیش از سه هزار عدد کارت سوخت در کردستان حذف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۹۴۱۹

رمز بیش از سه هزار عدد کارت سوخت در کردستان حذف شد

به گزارش ایرنا، عبدالله گیتی‌منش روز چهارشنبه اظهار داشت: حذف رمز کارت سوخت به درخواست متقاضی و بدلیل فراموش شدن رمز یا تغییر در مالکیت خودرو انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این کار در نواحی ۹ گانه این شرکت در استان صورت می‌گیرد، اضافه کرد: برای حذف رمز کارت، متقاضیان باید کارت هوشمند سوخت، کارت ملی و کارت خودرو را همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان افزود: در صورت مفقودی یا خراب شدن کارت سوخت صاحبان آن باید با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ نسبت به درخواست صدور کارت المثنی اقدام کنند.

گیتی‌منش از کاهش زمان صدور کارت سوخت المثنی خبر داد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و حجم زیاد درخواست‌های ارجاعی به سامانه، این مساله موجب تاخیر در صدور کارت سوخت شده بود که با رفع مشکلات سیستمی صدور کارت به روال عادی بازگشته و در بازه زمانی ۲ ماهه صادر می‌شود.

وی به تخصیص سهمیه برای خودروهای ناوگان حمل و نقل برون شهری، آژانس‌ها، تاکسی‌های اینترنتی و وانت‌بارها نیز اشاره کرد و یادآور شد: مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت این خودروها به کارت‌های بانکی مالکان آن واریز می‌شود و رانندگان فقط در زمان سوختگیری می‌توانند از کارت بانکی خود به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

در حال حاضر ۸۲ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه CNG در کردستان به مردم خدمات می‌دهند.

برچسب‌ها کردستان طرح تخصیص سهمیه سوخت شرکت ملی نفت ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان طرح تخصیص سهمیه سوخت شرکت ملی نفت ایران کردستان طرح تخصیص سهمیه سوخت شرکت ملی نفت ایران اخبار کنکور کارت سوخت صدور کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان

 آرمان وطن‌دوست در جلسه کمیته‌فنی گردشگری و سرمایه‌گذاری استان کردستان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان تعداد ٨ طرح سرمایه‌گذاری به کمیته‌فنی گردشگری استان، تحویل و بررسی شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان افزود: با ارزیابی‌های انجام شده توسط کارشناسان و اعضای کمیته فنی، برای ٣ مورد از این طرح‌ها شامل سفره‌خانه سنتی، مجتمع گردشگری و رستوران سنتی موافقت اولیه صادر شد.

وی حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها را بالغ بر ١٦ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با به بهره‌برداری رسیدن این دو پروژه برای ٢٠ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

وطن‌دوست با اشاره به اینکه در این جلسه، دو طرح منوط به اخذ استعلام و با ٣ طرح نیز مخالفت شد، یادآور شد: موقعیت طرح، مساحت زمین، توان مالی سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال از جمله اولویت‌های صدور مجوز برای ایجاد تأسیسات گردشگری مختلف در سطح استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی