Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به اینکه محصولات کشاورزی با دلالی دست مصرف کننده می‌رسد گفت: متاسفانه دستگاه‌ها به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، ارسلان میری امروز در جلسه کمیسیون تعزیرات حکومتی استان کرمان اظهار داشت: هدف از تشکیل جلسه امروز پیدا کردن راهکار عملیاتی برای تحقق فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بعضی از دستگاه‌ها متولی مستقیم بازرسی و کشف تخلفات بوده و بعضی از دستگاه مسئول رسیدگی به پرونده‌های تخلفات هستند گفت: برخورد با تخلفات اقتصادی به تنهایی یک دستگاه امکان‌پذیر نیست و نیازمند مشارکت عمومی همه دستگاه‌ها است.

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به اینکه از 23 شهرستان استان فقط در 9 شهرستان اداره داریم و تعداد نیروهای تعزیرات حکومتی در استان بسیار کم است خاطر‌نشان کرد: بسیاری از گرانی‌ها قابل توجیه نیست و دستگاه‌های متولی تولید باید پای کار بیایند.

وی با انتقاد از نحوه عرضه محصولات کشاورزی و تعیین قیمت توسط دلالان گفت: محصولات کشاورزی با دلالی دست مصرف کننده می‌رسد و باید این موضوع پیگیری شود.

میری با بیان اینکه دومین کارخانه تولید روغن در استان کرمان است اما کمبود مواد اولیه دارد افزود:‌ متأسفانه دستگاه‌ها به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند و در حوزه نظارت بر بازار باید یکپارچه فعالیت کنیم.

وی با اشاره به افزایش تخلفات و کافی نبودن مبلغ جریمه برای جرایم اقتصادی در سطح بازار تصریح کرد: متأسفانه قوانین نیز بازدارنده نیست و جرایمی که در نظر گرفته شده بسیار پایین بوده که انگیزه جرم را افزایش می‌دهد.

کرمان| بسیاری از گرانی‌‌های امروز بازار غیرمنطقی است/ مدیران دولتی هماهنگ عمل نمی‌کنند فرمانده سپاه استان کرمان: 200 نیروی بسیجی با ادارات صمت استان کرمان در نظارت بر بازار همکاری می‌کنند بازار روغن کماکان آشفته/ نان دلال‌ها در روغن افتاد!

در این جلسه سرهنگ حجت‌الله پاداش مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه بسیاری از گرانی‌ها قابل مدیریت است اظهار داشت: همت همه مسئولان و دستگاه‌های متولی را می‌طلبد تا جو ایجاد شده کنترل شود و آرامش به بازار برگردد.

وی با اشاره به اینکه 200 نیروی بسیجی در اختیار ادارات صمت شمال و جنوب استان کرمان گذاشته شده تا در امر نظارت و بازرسی از بازار همکاری کنند افزود: رصد اطلاعاتی محتکران در دستور کار سپاه و بسیج قرار گرفته و با محتکران برخورد قاطع می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان گفت: فاصله قیمت تولید تا عرضه به مصرف کننده بسیار زیاد است و باید دست واسطه‌ها از میان برداشته شود تا کالاها با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان کشاورزی بازار استان کرمان کشاورزی بازار تعزیرات حکومتی استان کرمان محصولات کشاورزی مصرف کننده دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود

مجیدی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر با راه اندازی سامانه خودنویس بخش عمده ای از مشکلاتی که دلالان وسوداگران در بازار اجاره مسکن ایجاد کرده بودند برطرف شده است گفت: از بهمن ماه سال گذشته که این سامانه راه اندازی شده است شاهد بهبود و تقویت بازار اجاره هستیم که خود می تواند بخشی از مشکلات که مستاجران با آن روبرو بوده اند را برطرف کند.

وی افزود: در حال حاضر بازار اجاره مسکن با راه اندازی سامانه خودنویس به سمت شفافیت حرکت کرده است که همین امر نقش موثری در کاهش حق الزحمه های نجومی در بازار اجاره مسکن داشته است.

کارشناس سیاست گذاری مسکن بیان کرد: سامانه خودنویس در حال حاضر می تواند زمینه برای کاهش مدت زمان انعقاد اجاره  فراهم کند و  زمینه را برای تقویت بازار مسکن امکان پذیر شده است

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه