Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان معتقد است سیستم کمک داور ویدیویی نباید در صحنه تمام خطاها وارد عمل شود و برای فتح لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ از تیم جلوتر است

رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا که در تابستان 2020 هدایت کاتالان ها را برعهده گرفت، می خواهد این تیم را بازسازی کند و در این راستا باید با بازیکنان جوانی کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، رونالد کومان مصاحبه مفصلی با موندو دپورتیوو و اسپورت داشته که شب گذشته قسمتی از آن را خواندید. حالا نگاهی داریم به بقیه صحبت های کومان:

بارسلونا نیاز به تقویت دارد

در بارسلونا خوشحالم و احساس خیلی راحتی دارم. سرمربیگری در بارسلونا همیشه رویایم بوده و نمی گذارم این فرصت طلایی از دستم در برود. بارسلونا در ژانویه 2020 با من تماس گرفت اما به خاطر مسابقات یورو نمی خواستم تیم ملی هلند را ترک کنم. در تلاشیم در این خیلی چیزها از جمله شیوه بازی را تغییر دهیم. خیلی چیزها باید به مسیر درست برگردد. از بازی های اخیر تیم در لالیگا راضی نیستم زیرا امتیازات زیادی از دست دادیم اما در کل خوشحالم زیرا تازه اول راه هستیم. می خواهیم ترکیب تیم را در تمام پست ها تقویت کنیم چون واقعا به تقویت تیم نیاز داریم اما به خاطر وضعیت مالی باشگاه، با محدودیت هایی روبرو هستیم. اگر فرصت خوبی وجود داشته باشد، حتما از آن استفاده می کنیم. موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا؟ برای قهرمانی باید خیلی پیشرفت کنیم. در حال حاضر بایرن مونیخ نسبت به ما خیلی جلوتر است.

اومتیتی اگر آماده شود می تواند خرید زمستانی بارسلونا باشد

دیپای برای پست مهاجم نوک؟ وقتی من سرمربی تیم ملی هلند بودم، ممفیس در پست مهاجم شماره 9 بازی می کرد. گریزمان سخت تلاش می کند. شاید او در تیم ملی اش آزادی عمل بیشتری دارد زیرا مدت زیادی است که آن جا در پست مشخصی بازی می کند. گریزمان به اعتماد به نفس بیشتری نیاز دارد و گلزنی اعتماد به نفس او را افزایش می دهد. اومتیتی خرید زمستانی بارسلونا خواهد بود؟ امکانش هست اما هنوز اومتیتی از لحاظ رسیدن به آمادگی کار دارد. او با تیم تمرین می کند اما هنوز نمی تواند برخی چیزهایی که هم تیمی هایش انجام می دهند را اجرا کند. وقتی اومتیتی به آمادگی کامل برسد، می تواند بخشی از تیم باشد. این به میزان آمادگی و هماهنگی او بستگی دارد. جذب اریک گارسیا؟ این به منچسترسیتی بستگی دارد، نمی دانم که می توانیم او را بخریم یا نه.

 بارسلونا همیشه با مسی تیم بهتری است

هرگز به مسی شکی نداشتم. با دیدن مسی در تمرینات هرروز، متوجه شده ام که او همچنان از بازی کردن لذت می برد. مسی بهترین بازیکن جهان است و البته که دوست دارم بهترین های جهان را در ترکیب تیمم داشته باشم. اگر مسی حس کند که کاملا خوب و آماده است، همیشه می تواند مهره فیکس تیم باشد. بارسلونا همیشه با مسی تیم بهتری است. در ضربات آزاد، من بهترم یا مسی؟ مسی سال هاست که ضربات آزاد زیادی را گل می کند اما البته من هم از روی ضربات آزاد گل های زیادی می زدم، لذا نمی دانم کدام یک از ما بهتر است (خنده).

با مصدومیت فاتی، دمبله همچنان باید خوب کار کند 

دمبله از نظر سطح آمادگی و بدنی پیشرفت کرده است. وقتی دمبله کاملا آماده باشد، نمی توان استعداد بالای او را انکار کرد. او در حال بهتر و بهتر شدن است. دمبله بازیکن سریعی است و یک در برابر یک را به خوبی رد می کند. دمبله می تواند در سمت راست و چپ به خوبی بازی کند. از عملکرد اخیر او در تیم راضی هستم. عثمان باید تمام تلاشش را انجام دهد و مثل حالا عملکرد خوبی داشته باشد زیرا آنسو فاتی مصدوم است. پدری بیش از همه مرا شگفت زده کرده است. انتظار نداشتم او بتواند این گونه پیشرفت کند.

آینده ام در بارسلونا دست خودم نیست 

از سیستم کمک داور ویدیویی در برخی صحنه ها مثل آفساید و غیره حمایت می کنم اما خوشم نمی آید که VAR در هر صحنه خطا دخالت کند. از آینده ام ترسی ندارم. بارسلونا همیشه فوتبالی تهاجمی بازی می کند و با توجه به بالا بازی کردن، اگر توپ را از دست دهیم و حریف فضا پیدا کند ممکن است ضدحمله بخوریم. باید از این نظر بهتر شویم. می دانستم که قرار است در ژانویه یا مارس انتخابات ریاست بارسلونا برگزار شود و رییس جدید روی کار بیاید. سرنوشت آینده ام در دست خودم نیست و همه کاری که می توانم انجام دهم این است که بازی ها را ببرم.

ریکی پویگ برای رقابت باید از نظر بدنی و هماهنگی بهتر شود 

بوسکتس را خیلی دوست دارم، او خیلی باهوش است و دیدی استثنایی دارد. او، دی یونگ و پیانیچ کمک زیادی به خط هافبک تیم می کنند. پیکه بازیکن بسیار باتجربه ای است. او به خاطر تجربه و کیفیتش مهره فیکس تیم است. ریکی پویگ باید در زمینه های زیادی مثل ریتم کار با توپ و مسائل بدنی بهتر شود تا بتواند رقابت کند. 

همچنین بخوانید:

رونالد کومان: کمبود هایی داریم اما با توجه به وضعیت مالی باشگاه، نمی توانیم درخواست زیادی داشته باشیم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بارسلونا همیشه رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • سنگ تمام طرفداران بایرن برای قیصر فقید
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو