Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق آرسنال به انتقاد از عملکرد مهره های دفاعی این تیم در مقابل استون ویلا پرداخت. 

کوین کمپل می گوید میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از نمایش دفاعی تیمش در جریان شکست 3 بر 0 مقابل استون ویلا، شوکه شده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، دو تیم آرسنال و استون ویلا روز یکشنبه (8 نوامبر) از هفته هشتم لیگ برتر انگلستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر 0 به سود ویلا به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، کوین کمپل، مهاجم سابق آرسنال به انتقاد از عملکرد دفاعی هکتور بیرین پرداخت و عنوان کرد مدافع راست اسپانیایی توپچی ها نمی تواند دفاع کند. کمپل گفت: 

آرتتا از عملکرد تیم در خط دفاعی و تسلیم شدن شاگردانش، متعجب و شوکه شد. بیرین مدافع خوبی نیست و در برابر جک گریلیش قرار گرفت. شما باید بتوانید در مقابل وینگر حریف به صورت یک به یک دفاع کنید. فقط بازگشت به فرم بدنی مناسب برای دفاع در برابر بازیکن پا به توپ خوبی مانند گریلیش کافی نیست و بازیکنان پا به توپ، با حرکاتشان شما را محو می کنند و این کاری است گه گریلیش و بارکلی کردند. شما در مقابل این بازیکنان باید روی توپ اثر بگذارید. هر چند بیرین کمک زیادی دریافت نکرد و امیدوار بودیم راب هولدینگ بتواند او را حمایت کند اما هولدینگ نیز همچنان در حال برگشتن به فرم مناسب پس از مصدومیت است و اولی واتکینز نشان داد که او نیز، شرایط خوبی ندارد. 

همچنین بخوانید:

آرسنال 0-3 استون ویلا؛ درس فوتبال دین اسمیت به آرتتا و تیم ناامیدکننده اش ایان رایت: در آرسنال کمبود هافبک خلاق حس می شود؛ عملکرد بسیار ضعیفی مقابل استون ویلا داشتیم میکل آرتتا: شکست آرسنال برابر استون ویلا کاملا برعهده من است​​​​​​​

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل استون ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم

آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در خانه تاتنهام به برتری 3-2 دست یافت و موقتا صدرنشین لیگ شد.

دانلود (9.3MB)

دیگر خبرها

  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر