Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-29@22:04:57 GMT

بهره‌ برداری سیاسی کشورهای غربی از آوارگان سوری

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۰۲۲۳

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه، امروز چهارشنبه در اجلاس بین المللی بازگشت آوارگان سوریه، گفت، برخی کشورهای غربی از آوارگان برای اغراض سیاسی بهره‌برداری می‌کنند.

اسد با بیان اینکه «این کشورها، با ارعاب و تطمیع مانع بازگشت آوارگان می‌شوند» گفت، «پیگیرانه برای بازگرداندن هر آواره‌ای [از کشورمان] به سوریه تلاش می‌کنیم اما موانع متعددی در این راه هست».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسد گفت، «اکثریت قاطع سوری‌ها در خارج از کشور، تمایل دارند که به میهن خود بازگردند».

در پی جنگ گروه‌های تروریستی علیه سوریه با حمایت برخی کشورها در منطقه و برخی قدرت‌های غربی، هزاران خانواده سوری در استان‌های مختلف این کشور از محل زندگی خود آواره شده و به نقاط امن در سوریه یا کشورهای مجاور مثل ترکیه و لبنان و اردن کوچ کرده‌اند.

اجلاس آوارگان سوریه امروز با حضور نمایندگانی از ۲۷ کشور و چندین نهاد بین المللی در دمشق برگزار شد. دمشق گفته بود سه کشور عربی در این اجلاس حضور دارند و از ترکیه نیز هیچ دعوتی به عمل نیامده است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آوارگان سوری سوریه بشار اسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان

دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا با حضور روسا و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی کشورهای آسیایی و اتاق‌های بازرگانی ایران روز دوشنبه به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان آغاز به کار کرد.نمایشگاه منتخب توانمندی‌های صادراتی استان اصفهان و نشست نمایندگان اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا از برنامه‌های جنبی این رویداد بود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077137 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • موضوعات مشترک کشورهای عضو ACD پیگیری شود
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان