Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@22:43:58 GMT

۵۷ خانه فرهنگ کار و تلاش در هرمزگان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۰۶۰۱

۵۷ خانه فرهنگ کار و تلاش در هرمزگان افتتاح شد

گروه استان‌ها ـ ۵۷ خانه فرهنگ کار در مجموعه‌های ورزشی تفریحی و بنگاه‌های اقتصادی هرمزگان با حضور مدیرکل امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در راستای ارائه خدمات فرهنگی به جامعه کار و تولید و ارتقای فرهنگ کار در محیط‌های کاری، 57 خانه فرهنگ کار در مجموعه‌های ورزشی تفریحی و بنگاه‌های اقتصادی هرمزگان با حضور شهریار احمدبیگی مدیرکل امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی استانداری هرمزگان و هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون و کار استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسهیل دسترسی دارندگان تلفن همراه آیفون به خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه کارگران15 کارگر اخراجی ‌شرکت نیشکر هفت‌تپه وارد شرکت شدند / قدردانی کارگران از پیگیری جدی قوه قضائیه‌روزگار ناخوش کارگران ساختمانی ‌برای تامین مسکن / چرا دولت در طرح اقدام ملی مسکن کارگران را ندید؟

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در مراسم افتتاحیه خانه فرهنگ کار شرکت کشتی سازی فراساحل صف که به نیابت از دیگر خانه‌های فرهنگ کار در استان افتتاح شد، گفت: یکی از راهکارهای مهم ارتقاء بهره‌وری نیروی کار، توسعه فرهنگ کار است و پیشرفت جامعه بدون توجه به فرهنگ کار و تلاش میسر نیست.

وی اضافه کرد: در این راستا و به منظور ترویج و تعمیق فرهنگ کار و تلاش و هدفمند بودن تمام فعالیت‌های فرهنگی، تشکیل خانه‌های فرهنگ کار در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت و این اداره کل نیز راه اندازی و فعال کردن خانه‌های فرهنگ کار را در دستور کار خود قرار داد و از شش ماه گذشته تاسیس 57 خانه بهداشت شروع شد و امروز این خانه‌ها به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

ابراهیمی، بهره مندی کارگران و خانواده‌های آنان از امکانات و ظرفیت‌های فرهنگی کشور، ارتقای نشاط اجتماعی و توسعه فعالیت‌های فرهنگی در جامعه کار و تلاش، توانمندسازی نیروی کار به لحاظ روحی و جسمی در ابعاد فردی و اجتماعی و ترویج فرهنگ خیر جمعی را از جمله اهداف تشکیل خانه‌های فرهنگ کار و تلاش ذکر کرد.

خانه‌های فرهنگ کار و تلاش، مراکزی هستند که به منظور رصد مولفه‌های فرهنگ کار و ترویج برنامه‌های مربوط به آن، فعالیت و این بستر را فراهم می‌کنند که با استفاده از دو نهاد خانواده و آموزش، ابعاد مختلف فرهنگ کار به جامعه شناسانده شود و در جهت ارتقاء آن فعالیت کنند.

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانه های فرهنگ کار کار و رفاه اجتماعی فرهنگ کار و تلاش خانه فرهنگ کار فرهنگ کار افتتاح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی، دو هزار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خرید را از طریق کالابرگ الکترونیکی انجام داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، فرزاد پیشکاری، امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در بازدید از فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی اظهار کرد: در مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های اول تا هفتم جامعه به ازای هر نفر ۲۲۰ هزار تومان اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج ایرانی، حبوبات، شیر کم چرب، پنیر، ماست کم چرب، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر شارژ شده است و افراد بهره‌مند از این یارانه تشویقی می‌توانند تا ۱۸ اردیبهشت اعتبار آن را هزینه کنند.

وی افزود: خرید باید توسط سرپرست خانوار انجام شود اما محدودیت استفاده از کارت وجود ندارد و از هر کارت بانکی می‌توان خرید کرد، ضمن اینکه یک ماه مهلت استفاده از این یارانه وجود دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: یارانه ۲۲۰ هزار تومانی طرح فجرانه کالابرگ قابل ذخیره شدن برای استفاده در ماه‌های دیگر نیست.

پیشکاری از مردم خواست برنامه کاربردی «شما» را روی گوشی موبایل خود نصب کنند تا اطلاعات دقیق درباره طرح فجرانه کالابرگ را به دست آورند.

وی ادامه داد: ضرورتی ندارد که مردم حتماً ۱۱ قلم کالا را با هم خریداری کنند تا از اعتبار کالابرگ بهره‌مند شوند، بلکه هر قلم را می‌توانند جداگانه خریداری کنند و در هر بار خرید از مقدار تخفیف آن استفاده کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: تاکنون ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی، دو هزار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خرید کالابرگ با یک میلیون و ۶۵۰ هزار تراکنش انجام داده‌اند که یک هزار میلیارد و ۷۰۰ میلیون نقدی و یک هزار میلیارد تومان از اعتبار یارانه‌ای بوده است.

به گزارش ایمنا، بازدیدهای امروز در سراسر استان و به صورت همزمان انجام شده است که در شهر سنندج سه اکیپ مسئولیت بازرسی و نظارت بر فروشگاه‌های عرضه کننده کالا برگ الکترونیکی را برعهده داشتند.

کد خبر 750551

دیگر خبرها

  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • ۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی اصفهان ساخته شد
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران