Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، در راستای سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر شفاف‌سازی اطلاعات، هزینه‌های انجام‌شده برگزاری نوزدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی، بیست‌ و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان و کمک‌هزینه گروه‌های نمایشی سی‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و بیست‌ و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در سامانه شفاف‌سازی سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتشر شد.

پیش از این هزینه‌های انجام‌شده برگزاری سی‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و بیست‌ودومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در سامانه شفاف‌سازی سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده بود.

گزارش‌های شفاف‌سازی حوزه‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتشار، ابتدا از سوی معاونت‌ها به کمیته شفاف‌سازی وزارتخانه ارائه و پس از بررسی و تایید در کمیته، توسط مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر می‌شود.

فایل پی‌دی‌اف گزارش مالی هزینه‌های انجام‌شده برگزاری نوزدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی را اینجا، بیست‌ و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را اینجا، کمک‌هزینه گروه‌های نمایشی سی‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را اینجا و بیست‌ و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را اینجا ببینید.

کد خبر 5069153 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره آیینی و سنتی سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی کمک مالی فیلم کوتاه حضور هنر ایران در جهان فیلم سینمایی ویروس کرونا شبکه پنج سیما جشنواره فیلم کوتاه تهران تئاتر ایران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیماری کرونا موسیقی نواحی موسیقی ایرانی درگذشت چهره ها فیلم مستند سینمای مستند ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شفاف سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این جشنواره گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های هر منطقه از اهداف برگزاری جشنواره‌ها در سراسر استان است که جشنواره غذاهای سنتی در همین راستا در روستای مهره شهرستان گرمی برگزار می‌شود.
حسن محمدی ادیب افزود: از دیگر اهداف برگزاری جشنواره‌ها معرفی ظرفیت‌های گردشگری بومی هرمنطقه است و با توجه به طبیعت بکر این منطقه از شهرستان گرمی برگزاری جشنواره غذاهای سنتی در روستای مهره می‌تواند گام مهمی در معرفی گردشگری منطقه باشد.
او تاکید کرد: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با همکاری فرمانداری‌ها و سایر نهادها جشنواره‌ها و رویدادهای متعددی را برای طول سال در تمامی شهرستان‌ها و متناسب با ظرفیت آنها در نظر گرفته است.
در انتهای این جشنواره از افراد برتر در تهیه غذاهای سنتی و بازی‌های بومی و محلی با اهدای جوایزی قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی

 

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد شرکت‌های خلاق مرتبط به کودک و نوجوان است
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز
  • نه از یاران «ب. ز» می‌گویند نه مسائل مالی پرونده را شفاف می‌کنند
  • کفتارهای سیاسی بر سر جنازه یک دختر نوجوان | بی‌اخلاقی رسانه‌های بیگانه درباره نیکا شاکرمی
  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی