Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایرنا، بر اساس اعلام پلیس تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه «علی عزیزخانی» روز چهارشنبه  اظهار داشت: نوزدهم مرداد ماه امسال خانمی با در دست داشتن دستوری از دادسرای ناحیه ۱۰ تهران به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهارکرد، گوشی موبایلش در بازار میوه و تره‌بار خانی آباد از داخل کیفش سرقت شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در تحقیقات پلیسی به دست آوردند، گوشی سرقتی در اختیار خانمی به نام سمیرا است، توضیح داد: در رصدهای اطلاعاتی به دست آمد سمیرا سابقه‌دار بوده و پیش‌تر چندین مرتبه دستگیر شده‌است.

این مقام انتظامی افزود: مخفیگاه سمیرا در حوالی میدان حر شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی سمیرا در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آنجا ۲ دستگاه گوشی سرقتی نیز کشف شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به خرید گوشی‌های سرقتی از زن و مردی به نام شیرین و مراد اعتراف کرد، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه شیرین و مراد در حومه تهران شناسایی و هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

 عزیزخانی گفت: هر دو متهم که سابقه‌دار می باشند به ۲۵ فقره جیب بری در بازار میوه و تربار و خطوطBRT و فروش گوشی های سرقتی به سمیرا اعتراف کردند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی گفت : پس از دستگیری تمامی اعضای باند با تلاش کارآگاهان۲۲ تن از مال باختگان شناسایی شدند و هر سه متهم برای سیرمراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت دستگیری جیب بر پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای با بیش از ۶۰ نفر شاکی که به یکی از شهر های کشور متواری شده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

سرهنگ سامان غنی زاده با اشاره به اینکه متهم از شاکیان مبلغی بیش از ۲ هزار میلیارد ریال با روش پرداخت سود کلان، کلاهبرداری کرده بود، افزود: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی