Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-مقام‌ها و رسانه‌های ترکیه‌ای گزارش دادند، حداقل چهار نفر بر اثر تصادف قایق ماهیگیری این کشور با یک نفتکش دارای پرچم یونان در دریای مدیترانه کشته شدند.

در حالی که تنش‌ها بر سر فعالیت‌های حفاری و اکتشافی آنکارا در شرق دریای مدیترانه ادامه دارد، رسانه‌ها از تصادف مرگبار یک قایق ترکیه‌ای با یک نفتکش دارای پرچم یونان خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته آناتولی، مقام‌های ترکیه‌ای روز چهارشنبه (امروز) خبر دادند که یک قایق ماهیگیری این کشور با یک نفتکش که با پرچم یونان در دریای مدیترانه در حرکت بود، تصادف کرد.

بنا بر اعلام دفتر استانداری آدانا، حداقل چهار نفر بر اثر این برخورد مرگبار جانشان را از دست دادند که جسد همه آنها پیدا شده است.

به گفته مقام‌های ترکیه‌ای، همه کشته شدگان این تصادف جزو سرنشینان قایق ماهیگیری هستند که در آن پنج سرنشین حضور داشتند.

فرماندهی گارد ساحلی ترکیه هم اعلام کرد، تلاش‌ها برای یافتن افراد مفقود ناشی از این برخورد مرگبار ادامه دارد.

 گفته می‌شود که این تصادف در ساعت ۰۵:۵۰ صبح به وقت محلی در فاصله ۱۵ مایل دریایی از سواحل منطقه کاراتاس آدانا حادث شد.

کشته شدن حداقل چهار نفر در نتیجه این تصادف دریایی در حالی انجام شده که تنش‌ها بر سر اقدامات حفاری و اکتشافی در دریای مدیترانه بین ترکیه و یونان همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دریای مدیترانه پرچم یونان ترکیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از بناهای تاریخی در گذشته چگونه به نظر می رسیدند (عکس)

معبد پارتنون یونان باغ‌های معلق بابل لپتیس مگنا یک شهر باستانی در لیبی معماری هترا در عراق غول رودس در یونان هرم بزرگ جیزه در مصر آرامگاه هالیکارناس در شهر بودروم ترکیه فانوس اسکندریه در مصر معبد آرتمیس در ترکیه کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان
  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان
  • تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • برخی از بناهای تاریخی در گذشته چگونه به نظر می رسیدند (عکس)