Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خانلو رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان به کشاورزان زنجانی در خصوص کشت گیاه شاه دانه در مزارع‌ کشاورزی توسط افراد سودجو هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن حسین‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه کشاورزان و دهیاران هوشیار باشند تا کشت گیاه شاه‌دانه در مزارع کشاورزی توسط برخی از افراد سودجو اتفاق نیفتد اظهار کرد: نامه توجیهی به دهیاران و کشاورزان روستاها داده شده تا در صورت مشاهده کشت این گیاه در مزارع کشاورزی سریعا به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه از سایر دستگاه‌های دولتی نیز انتظار داریم با پلیس مواد مخدر استان زنجان همکاری لازم جهت جلوگیری از افزایش کشت گیاه شاه دانه توسط افراد سودجو در استان زنجان را داشته باشند افزود: برخی از افراد سودجو از عدم آگاهی کشاورزان سوء استفاده کرده و نسبت به کشت این گیاه در اطراف مزارع آنها اقدام می‌کنند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خاطرنشان کرد: امسال با فعال کردن منابع خبری در سطح استان اقدامات بسیار گسترده ای در برخورد با افرادی که در کشت این گیاه فعالیت داشتند، انجام شد.

وی با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر به شدت با عاملان کشت این گیاه در استان برخورد می‌کند ابراز کرد: امیدواریم در سال‌های آینده با همکاری مردم، کشاورزان و دهیاران شاهد کشت این گیاه توسط افراد سود‌جو در استان نباشیم.

حسین‌خانلو مردم استان را یکی از بازوان توانمند پلیس مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و افزود: اگر مردم در مبارزه با مواد مخدر همراه پلیس نباشند مقابله و مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر مشکل خواهد بود.

وی در ادامه همچنین با اشاره به اینکه با کمک خیرین اقدامات قابل توجهی در حوزه کمپ‌های ترک اعتیاد در استان زنجان انجام شده است اظهار کرد: محل جدیدی برای ایجاد یک کمپ در زنجان شناسایی شد.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با تاکید براینکه با تکمیل این کمپ مشکل کمبود ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد در زنجان برطرف می‌شود ابراز کرد: این کمپ از جمله کمپ‌های دولتی بوده و در تجهیز آن خیرین استان مشارکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مواد مخدر استان زنجان استان زنجان کشت این گیاه افراد سودجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سرهنگ سیاوش محبی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اتوبان شمال شب گذشته در محدوده تونل شماره ۱۲ از ساعت ۱۰ و ۲۲ دقیقه تا ساعت پنج امروز به دلیل ریزش سنگ مسدود بود که پس از پاکسازی، بازگشایی شد.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک جاده های کشور به ویژه جاده‌های شمالی،خاطر نشان کرد: ترافیک در همه محورهای مواصلاتی به ویژه مسیر برگشت از استان های شمالی به طرف تهران با پایان یافتن تعطیلات سنگین و پر حجم است.

جانشین پلیس راه کشور گفت: د محور چالوس بدلیل ترافیک پرحجم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز شمال به جنوب یکطرفه شده است.

محبی ادامه داد:درمحور هراز از ساعت ۱۵ امروز تردد وسایل نقلیه از آبعلی به سمت آمل ممنوع شد و از آمل به سمت رودهن یا آبعلی مسیر یکطرفه است تا زمانی که بار ترافیکی تخلیه شود.

وی ادامه داد: در محدوده پاسگاه لاریجان و قبل از شهر مرزن آباد شاهد پس زدگی ترافیک هستیم و در سایر محورهای مواصلاتی ترافیک پر حجم و روان است.

جانشین پلیس راه کشور گفت: به رانندگانی که هنوز مسیر بازگشت را آغاز نکردند توصیه می شود که بازگشت خود را به فردا موکول کنند تا ترافیک کمتری را در جاده ها تجربه کنند.

محبی ادامه داد: اگر رانندگان در این ساعات سفر بازگشت خود را آغاز کنند با تاریکی شب و پیک ترافیک مواجه می شوند و ممکن است ساعت ها پشت ترافیک بمانند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت