Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@20:29:27 GMT

جزئیات دیدارهای ظریف در پاکستان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۲۱۱۶

وزیر امور خارجه کشورمان از روابط دو جانبه، همکاری‌های مرزی، گشایش یک معبر مرزی در هفته آینده بین ایران و پاکستان و همکاری‌های تجاری مرزی و همچنین تهاتر بین دو کشور به عنوان محورهای گفت‌وگوی خود با مقامات پاکستان نام برد. خبرگزاری میزان - محمدجواد ظریف که در پاکستان به سر می‌برد، در مصاحبه با خبرنگاران در مورد دیدار‌هایی که در پاکستان داشته است، گفت: امروز ما بحث طولانی و بسیار خوبی در مورد روابط دو جانبه، همکاری‌های مرزی، گشایش یک معبر مرزی در هفته آینده بین ایران و پاکستان و همکاری‌های تجاری مرزی و همچنین تهاتر بین دو کشور، داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ظریف افزود: امروز همچنین راجع به منطقه، افغانستان، خلیج فارس، عادی سازی روابط برخی کشور‌ها با رژیم صهیونیستی، در مورد جمهوری آذربایجان ارمنستان به عنوان قره باغ و در مورد برجام و تحولاتی که وجود دارد، نیز صحبت‌هایی صورت گرفت.

وی ادامه داد: امروز در یکی از مفصل‌ترین گفتگو‌های دوره‌ای خود با پاکستان به عنوان یک دوست و همسایه بسیار نزدیک را داشتیم مشورت کردیم تبادل نظر کردیم.

وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت: من شخصاً بسیار از این گفت‌وگو‌ها خوشنودم همینطور از گفت‌وگوی که صبح امروز با فرمانده ارتش داشتم و منتظرم امروز بعد از ظهر هم جناب آقای نخست‌وزیر را ببینم.   بیشتر بخواند: گشایش بازارچه‌های جدید مرزی در مرز ایران و پاکستان   انتهای پیام/ برچسب ها: ظریف پاکستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ظریف پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد

وزیر امور خارجه مصر امروز در نشست امنیتی ریاض، درباره آخرین تحولات جنگ غزه و موضوعات مرتبط به آن اظهارنظر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، «سامح شکری» وزیر خارجه مصر امروز در نشست امنیتی ریاض، تاکید کرد: ما تمایل داریم که کشور مستقل فلسطین را تشکیل دهیم و به خشونت و درگیری‌های ۷۰ ساله پایان دهیم.

وی افزود: جامعه بین‌الملل مخالف راه حل نظامی در رفح است، چرا که منجر به وقوع فاجعه‌ای انسانی خواهد شد.

سامح شکری تاکید کرد: هم اکنون طرحی برای آتش‌بس در غزه روی میز است و دو طرف باید آن را مورد بحث و بررسی قرار داده و منتظر تصمیم نهایی هستیم.

وی افزود: ما باید شروطی را تعیین کنیم که منجر به مشارکت حماس در تشکیل کشور فلسطین شود. مادامی که اشغالگری وجود داشته باشد، مقاومت نیز طبق قوانین بین‌الملل قابل توجیه است.

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • راهکار سخنگوی قوه قضاییه برای خروج دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی
  • «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد