Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:04:59 GMT

مشکل برق بخش خورش‌رستم خلخال حل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۲۱۵۶

مشکل برق بخش خورش‌رستم خلخال حل می‌شود

به گزارش ایرنا ،حسین قدیمی روز چهارشنبه در نشستی با بخشدار بخش خورش‌رستم خلخال افزود: در حال حاضر تجهیزات لازم از جمله اتوبوستر برای نصب و راه‌اندازی در شبکه انتقال برق شهر هشجین و مناطق تابعه بخش خورش‌رستم خریداری و با نصب آن در روستای ترک و مسیر خطوط انتقال فشار متوسط برق این منطقه مشکل قطعی برق این منطقه از شهرستان خلخال تا ۱۵ آذرماه امسال برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: علاوه بر تقویت برق بخش خورش‌رستم با نصب تجهیزات اتوبوستر و چند دستگاه ترانس تقویت‌کننده برق و اجرای ۲ کیلومتر کابل خودنگهدار در شبکه برق‌رسانی شهر هشجین برق  مرکز این بخش نیز تقویت خواهد شد.

او افزود: برای اجرای این طرح و حل مشکل قطعی مکرر برق و نیز تامین روشنایی معابر مرکز و مناطق تابعه بخش خورش‌رستم خلخال اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال از محل اعتبارات منابع مالی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل هزینه خواهد شد.

وی با اعلام آمادگی برای تامین روشنایی معابر شهر هشجین و شهرک گهراز و همچنین روستاهای تابعه بخش خورش‌رستم خلخال نسبت به تامین امکانات موردنیاز حل مشکل افت روشنایی معابر از جمله تامین لامپ و چراغ‌های روشنایی معابر قول مساعد داد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل همچنین با اشاره به خسارات وارده به تجهیزات و امکانات برقی شهروندان شهر هشجین ناشی از قطعی مکرر و نوسانات برق اظهارداشت: در صورت جمع‌آوری مستندات و مدارک لازم از سوی مشترکین خسارت‌دیده و تحویل به اداره برق هشجین این شرکت برای جبران بخشی از خسارات وارده به مشترکین آسیب‌دیده اعلام آمادگی می‌کند. 

برچسب‌ها خلخال انرژی برق استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال انرژی برق استان اردبیل خلخال انرژی برق استان اردبیل اخبار کنکور بخش خورش رستم خلخال روشنایی معابر شهر هشجین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی عصر یکشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: پنجشنبه هفته گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی رستم - بابا میدان، بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با سواری پراید حامل ۵ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه هر ۵ نفر سرنشین سواری فوت شدند، گفت: کارشناس در صحنه حاضر و علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده پراید به دلیل تجاوز به چپ اعلام کرد.

کد خبر 6097608

دیگر خبرها

  • ترفندی برای خوشمزه‌تر شدن خورش بادمجان که هر کسی نمی‌داند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • آموزش روز سوم، خورش مرغ و گردو
  • تاکید امام جمعه قزوین بر حل مشکل تامین آب کشاورزان