Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان قزوین گفت: امروز تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی باید دغدغه روزانه و لحظه‌ای مدیران اجرایی باشد چرا که رونق اقتصاد منجر به کاهش جرایم ،آسیب های اجتماعی و مقابله با تحریم های ظالمانه خواهد شد.

خبرگزاری میزان - محمد قاسمی در ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قزوین گفت: امروز تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی باید دغدغه روزانه و لحظه ای مدیران اجرایی باشد چرا که رونق اقتصاد منجر به کاهش جرایم ،آسیب های اجتماعی و مقابله با تحریم های ظالمانه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: مقام معظم رهبری نقشه راه پیشرفت اقتصادی کشور را در سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغ و تبیین کرده اند و تمامی مسئولان باید در زمینه اجرایی کردن منویات ایشان اقدامات لازم را انجام دهند.

این مسئول گفت: قوه قضاییه در حوزه مسائل و مشکلات اقتصادی بسیاری از دستورالعمل های خود را به روز رسانی کرده است و انتظار داریم مجلس شورای اسلامی هم در زمینه تدوین قوانین روزآمد ورود جدی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید برای تحقق جهش تولید باید گام های بلند تر و اساسی تری برداشته شود، افزود: شفافیت قوانین و مقررات می تواند در تحقق رونق اقتصادی بسیار تاثیرگذار باشد و امیدواریم تمامی دستگاه ها مانند قوه قضاییه که به صورت جدی در این زمینه ورود کرده است، اقدامات قابل قبولی را انجام دهند.

این مقام قضائی افزود: تهیه بانک اطلاعاتی دقیق و به روز از وضعیت صنعت، شرکتهای دارای مشکل و یا در معرض مشکل استان قزوین، برگزاری نشست های مختلف کارشناسی در حوزه اقتصادی، فعالیت مضاعف دبیرخانه ستاد پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی استان قزوین موضوعاتی است که امیدواریم به شکل شایسته آن ها را عملیاتی کنیم.

گفتنی است براساس دستورالعمل جدید قوه قضاییه دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین به عنوان دبیر ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان شروع بکار نمود.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان قزوین رونق اقتصاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان قزوین رونق اقتصاد سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی رونق اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان

در نخستین مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل و پرسنل شرکت پاکسان به عنوان واحد برتر و درجه یک حوزه اقتصاد مقاومتی استان تهران تجلیل شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی پاکسان، در نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مسئول سازمان بسیج و کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران برگزار شد.

 در این جشنواره با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تندیس و لوح تقدیر نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت پاکسان و شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت تعلق یافت.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

شایان ذکر است 250 واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به 12 واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان