Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «ناصر مقدم» با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی استان البرز با انتشار فراخوان مسابقه کتابخوانی «کلام مطهر» آغاز شد و برنامه های متعدد دیگری نیز جهت بزرگداشت این هفته و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی طی این ایام در استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: معرفی، رونمایی و نقد کتاب، کتابگردی (سرکشی به کتابفروشی‌ها، باشگاه‌های کتابخوانی، موسسات و مراکز نشر) و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری مرتبط با کتاب و کتابخوانی، اهدای کتاب به مراکز فرهنگی هنری و مناطق روستایی و عشایری، تجلیل از کودکان کتابخوان عضو باشگاه های کتابخوانی از جمله برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی در البرز است. 

مقدم خاطرنشان کرد: شعار بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی «دانایی مانایی» است و قطعا مطالعه، باعث افزایش دانایی افراد شده و افراد دانا، ماندگار و مانا خواهند بود.

48

کد خبر 1454410

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، این دوره از مسابقات کشتی فرنگی با حضور بیش از ۲۰۰ کشتی گیر مدعی قهرمانی و با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و همچنین چهار کشور برزیل، ارمنستان، عراق و سوریه در محل سالن مسابقات مجموعه ورزشی نفت اهواز از ۶ تا ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این مسابقات بصورت زنده از شبکه‌های سه سیما، ورزش و شبکه استانی خوزستان و با گزارش مستقیم هادی عامل روی آنتن می‌رود.

خاطرنشان می‌شود فضای تبلیغاتی سالن برگزاری این دوره از مسابقات در اختیار بیمه البرز است.

دیگر خبرها

  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند