Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سازمان برنامه و بودجه در حساب توییتری خود اعلام کرد: «مدعیانی که از پرداخت‌های صورت گرفته از محل حساب خاص سخن می‌گفتند؛ بعد با ادعای وجود خزانه دوم و سوم، مدعی واریز وجوهی «به» حساب خاص شدند! در حالی که اساسا چنین حسابی وجود خارجی ندارد و سراسر قوانین بودجه را هم که بگردید، چنین ردیفی نخواهید یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حساب خاص و خزانه ریاست جمهوری نداریم».

اخبار مرتبط توضیحات نوبخت درباره تخصیص 120 میلیارد تومان برای خرید یک ساختمان در دانشگاه شهید بهشتی جزییات تازه از لایحه بودجه 1400 از زبان رییس سازمان برنامه و بودجه واکنش سازمان برنامه و بودجه به خبر گم شدن یک ﻣﯿﻠﯿﺎرد و ﺳﯿﺼﺪ ﻣﯿﻠﯿﻮن ﯾﻮرو پیگیری افزایش حقوق‌ها در بودجه سال آینده توسط کمیسیون برنامه و بودجه توضیح رییس سازمان برنامه و بودجه درباره پیش فروش اوراق نفتی توضیحات رییس سازمان برنامه و بودجه در خصوص برنامه اصلاح ساختار بودجه توضیحات سازمان برنامه و بودجه در خصوص بیمه بیکاری کرونا اصلاح ساختاری بودجه در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه دستور روحانی به رییس سازمان برنامه و بودجه برای پروژه های زیرساختی کشور اتهام صداوسیما به سازمان برنامه و بودجه در مورد احتکار خودرو!/ پاسخ سازمان برنامه و بودجه + فیلم

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا سازمان برنامه و بودجه خزانه ریاست جمهوری سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رییس سازمان برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه حساب خاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اداره کل دارو منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال حضور محمد پیکان‌پور مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در سازمان برنامه و بودجه، غلامحسین صادقیان از سوی سیدحیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو، به عنوان سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو منصوب شد.

پیکان‌پور در روزهای گذشته به عنوان رئیس اداره سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه منصوب شده است.

کد خبر 6099895 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سرپرست اداره کل دارو منصوب شد
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • توجه به اصلاح بودجه سازمان غذا و دارو تا ۱۸۰ همت
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد