Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از احداث پارک ترافیکی برای کودکان و نونهالان گیلانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "امیر طالبی" در تشریح این خبر گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان با همکاری بخش خصوصی اقدام به راه‌اندازی یک پارک ترافیکی برای کودکان با رویکرد آشنایی بیشتر آنها با فضای رانندگی امروز کشور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: علائم افقی و عمودی راهنمایی و رانندگی، خط‌کشی‌ها و پارکینگ‌ها در این پارک برای ارتقاء دانش ترافیکی در اختیار رانندگان نسل آینده کشورمان قرار دارد.

وی تصریح کرد: هدف از احداث این مجموعه، فراهم کردن فضا و شرایط ایمن و جذاب برای کودکان، قرار گرفتن آنها در یک محیط شبیه‌سازی شده ترافیکی، توانمندسازی آنها برای مواجهه با موضوعات در این حوزه و زمینه‌سازی برای رعایت مقررات در آینده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: احداث پارک ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟

سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو دستکار کردن ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان.

به گزارش تسنیم، وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

دیگر خبرها

  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • جاده چالوس بسته است