Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@13:58:29 GMT

پخش سرخپوست و شبی که ماه کامل شد از آی‌فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۴۰۱۰

پخش سرخپوست و شبی که ماه کامل شد از آی‌فیلم

به گزارش همشهری آنلاین، «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی محصول سال ۹۷ و از فیلم‌های تحسین‌شده سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر است. نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار بازیگران نقش‌های اصلی این فیلم هستند که داستان آن در یک زندان در سال ۴۶ می‌گذرد. همه زندانی‌ها و ماموران آماده رفتن به یک زندان تازه شده‌اند اما در این میان خبری از احمد سرخپوست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، مانی حقیقی و حبیب رضایی هم در «سرخپوست» بازی کرده‌اند. این فیلم در جشنواره فجر دو سال پیش نامزد دریافت هشت جایزه شد و در مراسم اختتامیه جایزه سیمرغ بلورین ویژه هیات داوران را برد. فیلم ۱۰۰ دقیقه‌ای «سرخپوست» ساعت ۲۲ روز پتجشنبه از آی‌فیلم پخش و روز بعد دو نوبت تکرار می‌شود.

فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار جمعه ۲۳ آبان ماه از آی‌فیلم عربی پخش می‌شود. این فیلمبر اساس داستان واقعی زندگی عبدالحمید ریگی و همسرش فائزه منصوری سال ۱۳۹۷ تولید شد. «شبی که ماه کامل شد» زندگی دختری از منطقه جنوب تهران را روایت می‌کند که عاشق جوانی شهرستانی و در نهایت مجبور به مهاجرت از ایران می‌شود.

الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، پدرام شریفی، امین میری، فرید سجادی حسینی، شبنم مقدمی و آرمین رحیمیان بازیگران فیلم هستند که در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر در ۱۳ رشته نامزد شد و ۶ سیمرغ بلورین بهترین فیلم، کارگردانی، بازیگر نقش اول مرد، بازیگر نقش اول زن، بازیگر نقش مکمل زن و چهره‌پردازی را برد.

فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» جمعه ۲۳ آبان ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ ۰۴:۳۰، ۱۰:۳۰ و ۱۶:۳۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

کد خبر 564389 برچسب‌ها سینما - فیلم ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینما فیلم ایرانی شبی که ماه کامل شد آی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مجوز اکران دو کمدی «عینک قرمز» به کارگردانی حسین مهکام و «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی صادر شد. حسین مهکام که اسفندماه سال قبل, پس از دو سال فیلم «احمد به تنهایی» را راهی اکران آنلاین کرده بود، فیلم «عینک قرمز» را سال گذشته تولید کرد و به تازگی پروانه نمایش آن را دریافت کرده است.

«عینک قرمز» فیلمی به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته است که بهمن ماه سال گذشته فیلمبرداری آن در تهران به پایان رسید.

علاوه بر حامد بهداد که به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی شده است، رضا ناجی، الناز حبیبی و هادی کاظمی هم از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

مهکام علاوه بر «احمد به تنهایی»، فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» و «آزادی مشروط» را نیز در کارنامه دارد.

«تگزاس۳» نیز به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان پروانه نمایش دریافت کرده است تا فهرست کمدی‌های آماده اکران تکمیل‌تر شود. این فیلم هم در آذر ماه سال گذشته تولید خود را آغاز کرد و طبق شنیده‌ها قرار بود در اکران نوروزی قرار بگیرد که این اتفاق محقق نشد.

«تگزاس۲» در اکران سال ۱۳۹۸ به پرده نقره‌ای رسید و توانست بیش از ۲۵ میلیارد تومان در گیشه سینمای ایران فروش داشت،‌ پیش از آن هم «تگزاس ۱» در سال ۱۳۹۷ اکران و بیش از ۱۴ میلیارد تومان فروش را تجربه کرد.

پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران این فیلم اطیابی معرفی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • «عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • «عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟