Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی با بیان اینکه ساخت بازی موبایلی توسط اداره عقیدتی سیاس نیروی پدافند هوایی ارتش، نقطه عطفی در کارهای فرهنگی این نیرو به شمار می رود، گفت: پاسداری از قلمرو فکری کشور در فضای مجازی مکمل پاسداری از قلمرو فیزیکی در فضای حقیقی است.

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم رونمایی از بازی موبایلی پدافند هوایی با بیان اینکه در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نگاه ویژه ای به فضای مجازی شده است، گفت: اگر بخواهیم تمامیت ارضی را به معنای واقعی کلمه پاسداری کنیم باید در فضای مجازی هم مرزهای عقیدتی، فکری و فرهنگی را مانند مرزهای حقیقی پاسداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ادامه داد: پاسداری از قلمرو فکری کشور در فضای مجازی مکمل پاسداری از قلمرو فیزیکی در فضای حقیقی است.
 وی خاطر نشان کرد: وسیله دفاع در برابر دشمن در فضای حقیقی کشور تجهیزات سخت‌افزاری است اما وسیله ما در پاسداری از مرزهای فکری و فرهنگی، نرم افزاری و بستر آن فضای مجازی است.
 نماینده ولی فقیه در ارتش اضافه کرد: به دلیل جذابیت، مقرون به صرفه بودن، سهل الوصول بودن، میزان اثربخشی در تغییر باورها (برای رسیدن به تغییر در رفتارها و جنگ اراده ها) و سرعت انتقال پیام در قالب بازی به کاربرها، حضورمان در فضای مجازی باید بسیار جدی و حساب‌ شده باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی در ادامه بیان کرد: فضای مجازی از حوزه هایی است که هزینه در آن یک نوع سرمایه ‌گذاری است. در این زمینه باید نخبگان ما سخاوتمندانه خرج کنند، برای اینکه بتوانیم با رقیبان هم ترازی داشته باشیم باید با سرعت بیشتری حرکت کنیم و در این زمینه باید سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم.
وی در پایان گفت: ذائقه فرهنگی مردم از نظر محتوا و بستر و ابزار کار تغییر پیدا کرده است. ما باید امروز با توجه به ذائقه فرهنگی مردم محصولات فرهنگی را تولید کنیم که  طبق فرمایش حضرت علی(ع) فرزند زمان خویش بوده و به روز باشیم. اگر امروز کالای فرهنگی تولید نکنیم دشمن خوشحال خواهد شد. برای اینکه دشمن را به حریم فکری خانواده راه ندهیم، باید این خلا ها را پر کنیم. خلا های فرهنگی با تولید محصولات فرهنگی فاخر متناسب با ذائقه و باورهای فرهنگی اتفاق می افتد.
بازی رایانه ای "قلمرو" اولین بازی رایانه ای طراحی شده توسط معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش است که در قالب اندروید و ویندوز عرضه شده است و از امروز در فروشگاه نرم افزار اندرویدی کافه بازار قابل دسترس است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عقيدتي سياسي ارتش فضای مجازی فضای حقیقی عقیدتی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: شهید مطهری در دوران زندگی خود برای اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه، و با جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی مبارزه کرد.

بیشتر بخوانید:  خدمات رسانی گروه‌های جهادی شهر شمیل به مناطق محروم

از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند