Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: حضور موثر در فضای مجازی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در این حوزه یکی از اهداف اصلی نیروی پدافند هوایی ارتش است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش،در حاشیه مراسم رونمایی از اولین بازی رایانه‌ ای این نیرو که با حضور رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد،  گفت: امروز به یاری خدا اولین بازی رایانه‌ای و موبایلی با موضوع پدافند هوایی را رونمایی کردیم که امیدواریم این رویداد آغاز مطلوبی برای فعالیت‌های بیشتر در فضای مجازی باشد و بتوانیم به اهداف مدنظر فرماندهی کل قوا(مدظله العالی) در خصوص حضور موثر در فضای مجازی جامه عمل بپوشانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر صباحی‌فرد تصریح کرد: بازی هایی که در گذشته با موضوع نظامی وجود داشت بازی‌های همراه با نمادها و فرهنگ های غربی بود و با توجه به تمایل جوانان به بازی‌های رایانه‌ای سعی کردیم در این حوزه ورود کنیم و بازی متناسب با فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی تولید کنیم.
 وی افزود: حضرت آقا تاکید دارند که درفضای مجازی بیشتر کار و سرمایه گذاری کنیم. امیدوارم به یاری خدا و با تعامل و همکاری اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی بتوانیم اقدامات موثر و مطلوبی را در این زمینه به انجام رسانیم.
 در این مراسم ،اولین بازی رایانه ای نیروی پدافند هوایی ارتش با عنوان"قلمرو" رونمایی و محل مدیریت فضای مجازی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی افتتاح شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پدافند هوایی ارتش امیر صباحی فرد نیروی پدافند هوایی ارتش فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضائی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیأت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

کد خبر 6096486 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی