Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می گوید هر بازیکنی که با برگه فسخ به سازمان لیگ بیاید، برایش کارت بازی صادر می شود و این موضوع فقط در مورد رشید مظاهری نیست

فریبرز محمودزاده می گوید مسئولیت بازی کردن رشید مظاهری پای خودش است.

به گزارش طرفداری، فریبرز محمود زاده در مورد اینکه امروز گفته بود برای مظاهری کارت بازی صادر می شود به رسانه طرفداری گفت:

اصلا بحث مظاهری نیست، هر بازیکنی که با فسخ به سازمان لیگ بیاید ما برایش کارت بازی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقا داستان بابک مرادی و رضا شکاری هم به این صورت است.

محمودزاده در پایان گفت:

رشید مظاهری و سایر بازیکنان مشکلی برای بازی کردن در لیگ ندارند ولی عواقب بازی کردن آن ها پای خودشان است. ممکن است آن ها بازی کنند اما رای کمیته انضباطی به نفع شان صادر نشود و آنوقت با جرایمی روبرو خواهند شد.

 

 

همچنین بخوانید:

فریبرز محمود‌زاده: در حال حاضر فسخ یک‌ طرفه امکان ‌پذیر نیست

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از اعطای روادید به نماینده روسیه برای شرکت در نشست کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل خودداری می کند.

وی با انتشار بیانیه‌ای گفت: یک بار دیگر باید سخنرانی خود را در کمیته اطلاعات با موضوع تداوم نقض نظامند قوانین از طرف آمریکا در جایگاه میزبان مقر سازمان ملل آغاز کنیم… و بار دیگر چهل و ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عدم صدور روادید برای نماینده روسیه از مسیر خارج شد، علی‌رغم اینکه اسناد و مدارک خود را به موقع ارائه داد.

پولیانسکی در ادامه افزود: روسیه امیدوار است دبیرخانه سازمان ملل متحد و رهبری ساختارهای مربوطه این سازمان بر اساس توافقات الزام آور قانونی با کشور میزبان، تلاش های لازم را برای اصلاح این وضعیت غیرقابل قبول انجام دهند.

کد خبر 6092665

دیگر خبرها

  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید