Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر کریمی نماینده معین آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به شهرستان فراهان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   با اشاره به بازدید میدانی از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی شهر فرمهین گفت: در این بازدید‌ها مسائل و مشکلات واحد‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی افزود: خوشبختانه ظرفیت‌های صنعتی خوبی در این منطقه استقرار دارد و با توجه به نیاز منطقه به فرصت‌های شغلی جدید جا دارد در راستای استقرار سرمایه گذاری جدید تلاش شود.

او اضافه کرد: با بررسی مسائل و مشکلاتی که واحد‌های تولیدی دارند پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

نماینده معین‌آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی مهمترین موضوع شهرستان فرمهین را پیگیری آب شرب شهرفرمهین و روستا‌های تابعه دانست و گفت: در این خصوص با توجه به تصمیمی که در سفر قبلی بنده به شهرستان فراهان انجام شد تصفیه خانه‌ای برای بهبود کیفیت آب شهرفرمهین تدارک دیده شد.

او با بیان اینکه خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های مستمر آبفای استان مرکزی، مقدمات این پروژه تعیین و در حال انجام است ادامه داد: امید است بتوانیم آب با کیفیت را در اختیار مردم شریف این منطقه قرار گیرد.

کریمی تصریح کرد: با قول مساعد مدیرعامل آبفای استان مرکزی در جلسه امروز، امید است با تلاشی که صورت میگیرد در ایام دهه فجر شاهد بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب شهرفرمهین باشیم.

او با اشاره به نیاز مبرم بیمارستان فرهنگ خسروانی شهرفرمهین به تخت‌های ICU، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خوشبختانه دستور تامین مجموعه تجهیزات ۶ تخت ویژه ICU صادر شد که دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی باید این موضوع را به جد دنبال کرده تا بیمارستان از امکانات تخت ICU برخوردار شود.

نماینده معین‌آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین با توجه به پذیرش بیماران کرونایی که بعضا به اکسیژن نیاز دارند و سایر بیمارانی که بستری می‌شوند، دستوری برای تامین تعدادی از دستگاه‌های اکسیژن ساز برای دانشگاه علوم پزشکی استان از وزارت بهداشت اخذ شده که ان شاء الله بتوان یک دستگاه به این بیمارستان اختصاص پیدا کرده تا نیاز مردم شریف شهرستان فراهان رفع شود.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان فراهان صنایع استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد

به گزارش «تابناک»، زینب قیصری در گفت وگو با ایسنا درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور اول انتخابات، در شیوه انتخاب افراد یک بلوغ سیاسی را دیدیم که اتفاق فرخنده‌ای بود و نشان داد که مردم با تحقیق بیشتری دنبال انتخاب نمایندگانی هستند که کیفیت بالاتری داشته باشند. انتخابات به دلیل تکثر داوطلبان به دور دوم رفت و این منافاتی ندارد با این حرکت که مردم با گزینش بهتر، نمایندگان خود را در دور دوم انتخاب کنند.

وی افزود: ان شاءالله مردم در دورم دوم هم حضور پرشور داشته و با همان دقتی که در دور اول داشتند، در دور دوم هم نمایندگان خود را انتخاب کنند. البته این بار انتخاب راحت‌تر هست زیرا تعداد داوطلبان کمتر از دور اول است. هرچه نماینده آرای بالاتری داشته باشد، پشتوانه بهتری برای پیگیری مطالبات مردم دارد بنابراین حضور مردم در انتخابات و رای بالا به داوطلبان اهمیت زیادی دارد.

قیصری همچنین خاطرنشان کرد: بیشتر داوطلبان انتخاب شده در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، تفکر اصولگرایی دارند اما ۴۵ نفر باقیمانده هم نقش مهمی در انتخاب رویکردهای مجلس دارند و این انتخاب را باید بر عهده مردم گذاشت.

وی با اشاره به نقش نمایندگان خانم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حضور بانوان در دور دوم خیلی موثر است. متاسفانه در دور اول هیچ خانمی موفق نشد به مجلس راه یابد که برای شهری مثل تهران حضور نمایندگان خانم مهم است؛ زیرا آنها می‌توانند نظام مسائل زنان را دنبال کرده و حل کنند. البته شاید نماینده آقای شایسته هم بتواند مشکلات بانوان را بهتر عمل کند و اصل بر شایسته‌سالاری است. خانم‌ها وقتی وارد مجلس می‌شوند به کمیسیون تخصصی خود می‌روند و عضو فراکسیون زنان هم می‌شوند و این یک قانون نانوشته است. به هر حال در فراکسیون زنان نمایندگان خانم خیلی می‌توانند تاثیرگذار باشند.

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه