Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@01:57:57 GMT

تعجب بنیتس از سقوط تیم قطبی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۴۹۹۹

تعجب بنیتس از سقوط تیم قطبی

شیجیاژوانگ اوربرایت با هدایت افشین قطبی با شکست دو بر یک مقابل ووهان زال در بازی برگشت پلی‌آف سوپرلیگ چین به دسته اول سقوط کرد.

به گزارش ورزش سه ، بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود. نیمه اول این بازی با گل کواسی به نفع ووهان زال به پایان رسید. شیجیاژوانگ در شروع نیمه دوم توسط ماتئوس برزیلی بازی را به تساوی کشاند، ولی کواسی در دقیقه 86 گل سرنوشت‌ساز ووهان را زد که حکم بقای این تیم را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسابقات سوپرلیگ چین به دلیل شیوع کرونا با فرمول متفاوتی برگزار شد و شاید همین مهمترین دلیل سقوط شیجیاژوانگ بود که سال گذشته با هدایت قطبی توانست برای اولین بار به جمع تیم‌های برتر این کشور برسد. مسابقات این فصل در دو گروه هشت تیمی برگزار شد که چهار تیم نخست هر گروه به پلی‌آف قهرمانی صعود می‌کردند و چهار تیم پایینی باید در پلی‌آف بقا می‌جنگیدند.

 

شیجیاژوانگ شروع خیلی خوبی داشت و یکی از بخت‌های صعود بود، ولی با مصدومیت سه بازیکن خارجی نزول این تیم شروع شد. تیم قطبی در پلی‌آف برای بقا هم به ترتیب در بازی‌های رفت و برگشت مغلوب دالیان، شنزن و ووهان زال شد تا شانزدهم شود و سقوط تخلی را تجربه کند. بازی روز گذشته حکم بازی مرگ و زندگی را داشت و تعیین‌کننده تیم شانزدهم و تنها تیم سقوط‌کننده بود.

 

رافائل بنیتس، سرمربی دالیان که یکی از حریفان شیجیاژوانگ در پلی‌آف بود در انتقاد از فرمول برگزاری مسابقات این فصل گفت: «شاید یک نفر بتواند به من توضیح بدهد که چطور تدا با تنها یک پیروزی در لیگ ماند، ولی شیجیاژوانگ که پنج برد داشت سقوط کرد!»

 

افشین قطبی شیجیاژوانگ رافائل بنیتس چین نیوکاسل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: افشین قطبی شیجیاژوانگ رافائل بنیتس چین نیوکاسل پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ سقوط موج ارز؛ کف بازار دلار چه خبر است؟

امروز نرخ دلار در محدوده چهارراه استانبول و منوچهری تهران در ادامه روند نزولی روزهای گذشته به دامنه ۵۰ هزار تومان برگشت؛ دلالان می‌گویند روند دلار همچنان کاهشی خواهد بود و حتی ریزش،تا چند کانال پایین‌تر هم دور از انتظار نیست.

دریافت 16 MB

                                          

دیگر خبرها

  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • ویدیو/ سقوط موج ارز؛ کف بازار دلار چه خبر است؟
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش
  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا