Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@18:38:05 GMT

۸۹ واحد صنفی سوادکوه تذکر کرونایی گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۵۰۵۸

۸۹ واحد صنفی سوادکوه تذکر کرونایی گرفتند

عین الله طالبی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر ۶ تیم متشکل از نیروی انتظامی، اصناف، صنعت و معدن، بهداشت، اماکن و سپاه در مسیرهای از پیش تعیین شده در حال گشت زنی هستند تا محدودیت های صنفی جدید کرونایی به صورت دقیق در این شهرستان اجرا شود.

وی گفت: براساس دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی کرونا و با توجه به شرایط اعلام شده، فعالیت گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ در سطح این شهرستان از ساعت ۱۸ روز گذشته (سه شنبه) ممنوع شده که خوشبختانه کسبه این شرایط را درک کرده و در آغازین روز بازدید با هیچ گونه مقاومتی مواجه نشده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از بازرسی ۲۷۰ واحد در روز نخست اجرای طرح خبر داد و گفت: در ابتدای امر ۸۹ واحد صنفی نسبت به بستن مغازه خود اقدام نکرده بودند که با تذکرات از سوی تیم بازرسی مواجه شده و سریعا اقدام کرده و متعهد شدند که در روزهای آتی سر ساعت نسبت به بستن مغازه خود اقدام نمایند.

سرپرست فرماندار سوادکوه با بیان اینکه اطلاع رسانی از طریق بلندگو و نصب بنر در سطح این شهرستان انجام شده است، افزود: از صنوف می خواهیم تا همکاری های لازم را داشته باشند، چرا که در درجه اول سلامت شهروندان در اولویت ما است.

پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف

طالبی با اشاره به اینکه ۲ هفته اخیر و با هشدار نسبت به موج سوم کرونا ۲۰ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در سوادکوه پلمب شده اند، افزود: تاکنون ۹ واحد خبازی متخلف، ۵ قهوه خانه و قیلان سرا و بیش از ۶ واحد صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده بوده اند، پلمب شده اند.

وی از فعالیت زیرپوستی باشگاه ها در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: طبق دستور ستاد ملی کرونا، هر گونه فعالیت از سوی باشگاه ها ممنوع است بنابراین از اداره ورزش و جوانان خواسته ایم تا با بازرسی از باشگاه ها افرادی که نسبت به فعالیت اقدام کرده اند، نسبت به پلمب آن مکان ها اقدام نمایند.

عدم استفاده از ماسک نگران کننده است

سرپرست فرماندار سوادکوه با بیان اینکه در بازدید های به عمل آمده از بازرسین استانداری از سطح این شهرستان میزان استفاده از ماسک مطلوب اعلام شده است، گفت: نگرانی ما از افرادی است که از ماسک استفاده نمی کنند.

طالبی با اشاره به اینکه طرح مانور ماسک رایگان در این شهرستان اجرایی می شود، افزود:این مانور در سطح این شهرستان به صورت نمادین برگزار خواهد شد و ضمن اهداء به افراد فاقد ماسک، به آنان هم تذکرات ارشادی لازم داده می شود.

ویروش کرونا که از اواخر بهمن ماه سال گذشته مهمان ناخوانده مردم مازندران است ، با عبور از ۲موج همه گیری در هفته های اخیر وارد شیب تند شد که به اعتقاد مسئولان پزشکی می‌تواند استان رابه موج سوم همه‌گیری ویروس کرونا وارد کند. 

این مسئله باعث وضع محدودیت های جدید کرونایی در سطح ملی و استانی شد که طبق اعلام رسمی رعایت این محدودیت ها ضروری و در صورت تخلف برخورد قانونی در انتظار متخلفان خواهد بود. 

در حال حاضر بیش از ۸۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند و طبق اعلام ۲ دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز یکهزار و ۷۵۸ نفر در این استان جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست دادند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا مازندران اصناف سوادکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مازندران اصناف سوادکوه ویروس کرونا مازندران اصناف سوادکوه اخبار کنکور سطح این شهرستان واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲ برابری لایروبی قنوات در نطنز

فرماندار نطنز از رشد دو برابری لایروبی قنوات در این شهرستان نسبت به دو سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، محمد ظریفی در بیان آمار و ارقام مربوط به لایروبی قنوات در شهرستان نطنز، اظهار داشت: مرمت و لایروبی قنوات در شهرستان نطنز در سال 1402 نسبت به دو سال قبل رشد سه برابری داشته است.

وی در بیان اهمیت قنوات و لزوم لایروبی آنان در شهرستان نطنز ابراز داشت: قنوات به عنوان رگ حیات منطقه از اهمیت ویژه و بسزایی برخوردار هستند و لایروبی و مرمت آن‌ها از اولویت‌های شهرستان نطنز است.

فرماندار شهرستان نطنز افزود: در سال یک هزار و 400 تعداد شش رشته قنات، مرمت و لایروبی شد و در سال 1401 تعداد 13 رشته قنات و در سال 1402 تعداد 20 رشته قنات مرمت شده است که رشد 1.6 برابری را نسبت به سال 1401 و رشد بیش از سه برابری را نسبت به دو سال قبل از آن نشان می‌دهد.

وی تأکید کرد: قنوات منابع ارزشمندی برای تأمین آب هستند که نباید به راحتی از دسترس خارج شوند و با مدیریت صحیح و مشارکت بهره برداران، همراهی دستگاه‌های ذی ربط و اجرای طرح‌های زیر ساختی نسبت به صیانت و نگهداری از آن‌ها اقدام شود.

فرماندار شهرستان نطنز ضمن اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف در لایروبی قنوات این شهرستان تاکید کرد: از همکاری ادارات مرتبط به ویژه اداره جهاد کشاورزی شهرستان نطنز و بسیج سازندگی و همراهی مردم در این موضوع، تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/804/

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • بیش‌ترین تخلفات صنوف کاشان چیست؟
  • آمادگی صددرصدی برای برگزاری دور دوم انتخابات الکترونیکی در ۵ شهر مازندران
  • مهر وموم واحد‌های صنفی در خیابان قلمستان
  • آیین نامه جدید شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی کشور رسما ابلاغ شد
  • ۲۹ واحد صنفی آلاینده و مزاحم در ساوه پلمب شد
  • رشد ۵ درصدی موالید در شهرستان گناباد
  • رشد ۲ برابری لایروبی قنوات در نطنز
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد