Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در کی‌یف با مدیرعامل شرکت هواپیمایی بین المللی اوکراین (مائو) تفاهمات صورت گرفته در آخرین دور مذاکرات پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی مورد بررسی و پی‌گیری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در ملاقات منوچهر مرادی سفیر جمهوری اسلامی ایران با یوگنی دیخنه مدیر عامل شرکت هواپیمایی بین المللی اوکراین موضوعات مورد علاقه از جمله پی‌گیری تفاهمات صورت گرفته در آخرین دور مذاکرات پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی و راهکارهای مورد نظر برای تسریع در مذاکرات فنی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس طرفین موافقت کردند کارشناسان دو طرف مبتنی بر اصل حسن نیت و موازین حقوقی، مذاکرات را تا نیل به توافق ادامه دهند.  در این ملاقات همچنین از سرگیری فعالیت شرکت مائو و برقراری پرواز مستقیم بین دو کشور و اهمیت آن در جهت توسعه همکاری های تجاری و تقویت ارتباطات فرهنگی متقابل مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سقوط هواپیمای اوکراینی هواپیمای مسافربری هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا

«آنتونیو تاجانی» وزیر امور خارجه و معاون نخست وزیر ایتالیا امروز (شنبه) دستور احضار «الکسی پارامونوف» سفیر روسیه در ایتالیا را در پی تصمیم برای انتقال شرکت تابعه روسی «آریستون» به «گازپروم» صادر کرد.

به گزارش ایسنا، روز جمعه «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه فرمانی مبنی بر انتقال شرکت‌های تابعه روسی «آریستون» (Ariston) و «بی‌اس‌اچ هاسجریت» (BSH Hausgerate) آلمان به مدیریت موقت شرکت «گازپروم هاوس‌هولد سیستمز» (Gazprom Household Systems) امضا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آنتونیو تاجانی با بیان اینکه این وزارتخانه با بروکسل و آلمان هم همکاری دارد، گفت: «به دبیرکل وزارت امور خارجه دستور دادم سفیر روسیه در ایتالیا را احضار کند. دولت خواستار شفاف‌سازی در مورد موضوع ملی شدن "گروه ترمو آریستون" است.»

شرکت گازپروم به‌عنوان مدیر موقت این دو کسب و کار ایتالیایی و آلمانی عمل خواهد کرد.

روسیه دارایی‌های تعدادی از شرکت‌های غربی را از زمان شروع جنگ در اوکراین تحت «مدیریت موقت» قرار داده است و این اقدامات را به‌عنوان تلافی اقدامات سایر کشورها علیه تجارت روسیه قلمداد می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا