Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست پیش از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم با تاکید بر ضرورت رعایت محدودیت‌های کرونایی برای توقف زنجیره شیوع کرونا گفت: محدودیت‌های مربوط به گروه‌های شغلی سه و چهار تا اطلاع ثانوی تمدید می‌شود.

وی افزود: انتظار داریم شیوه نامه‌های بهداشتی در ادارات استان به شکل حداکثری رعایت شود تا خود این امر به فرهنگ‌سازی در استفاده از ماسک و رعایت سایر شیوه نامه‌ها توسط مردم کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم با اشاره به ضرورت نام نویسی نهادها و سازمان‌های دولتی در سامانه سلامت گفت: دستگاه‌های اجرایی و دولتی موظف هستند که گزارش دوره‌ای درباره عملکرد خود در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و نظارت بر اجرای محدودیت‌ها را به دانشگاه علوم پزشکی استان ارسال کنند.

وی با اشاره به اهمیت پیگیری نحوه اجرای مصوّبات مربوط به محدودیت‌های کرونایی توسط کارگروه‌های نظارتی گفت: این مصوّبات مانند قوانین و مقررات دارای ضمانت اجرایی و پشتوانه هستند و هیچ گونه مماشاتی در این زمینه پذیرفته نیست چنانچه دستگاه‌ها و ادارات ناقض شیوه نامه‌های بهداشتی باید به مردم معرفی شوند.

سرمست با اشاره به استمرار ممنوعیت برگزاری هر نوع همایش و گردهمایی با هر عنوان در دستگاه‌ها و نهادها تصریح کرد: جلسات باید تا حد امکان ویدئوکنفرانسی و در صورت ضرورت با حداقل حضور اعضا برگزار شود.

وی از رسانه‌های گروهی و صدا و سیمای مرکز استان خواست گزارش‌های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی قم درباره کرونا را برای اطلاع رسانی و همچنین کمک به اقناع عمومی پوشش دهند.

کد خبر 5069205

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی بهرام سرمست قم ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا محدودیت های کرونایی بارش باران شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا کرمانشاه قزوین گرگان شهرستان کرج مجلس شورای اسلامی شیوه نامه ها محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند