Web Analytics Made Easy - Statcounter

2 نشان طلا و یک برنز، رهاورد اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از مسابقه بین‌المللی نقاشی «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی»شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ «ترنم‌فتحی‌نیا» و «آتنا صفوتی» به‌ترتیب، اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری شماره 1و2 کانون بندرانزلی، نشان‌طلای مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی«دست‌های‌پاک، نجات‌بخش زندگی» را ازآنِ خود‌کردند و نشان برنز این رویداد هنری نیز به «آی‌سودا عاشوری»، عضو‌نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره 2 کانون بندرانزلی تعلق‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این‌درحالی است که بیش‌از 9هزار اثر از کودکان و نوجوانان 4 تا 18 سال 5 قاره و 27 کشور به دبیر‌خانه این جشنواره ارایه‌شد و هیأت‌داوران متشکل از: سیدمهدی مجتهد، معصومه فاضلی‌مقدس، پروین قهرمانی‌نژاد، سهراب خواجه‌نژاد، هاجر اعلمی، علیرضا پاکدل، مریم خالصی، مژگان شمیمی و محمدحسن اعلمی در میان  ۱هزار و ۷۰۰ اثر راه‌یافته به بخش‌پایانی، ۱۰۰ اثر را دربخش بین‌الملل و ۲۵۰ اثر مربوط به بخش ملی را به‌عنوان آثار برتر‌معرفی‌کرد.

 این‌ مسابقه بین‌المللی نقاشی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی،      با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز کنترل عفونت بیمارستان‌های دانشگاه ژنو سوییس به‌عنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در ایمنی بیمار برگزار و آیین پایانی این رویداد بین‌المللی نیز شامگاه 19 آبان 1399 به‌صورت زنده از سایت اینترنتی به نشانی  cong-phcai.mums.ac.ir  پخش‌شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دست های پاک بین المللی نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • رازی که «هوش مصنوعی» دربارۀ این نقاشی 500 ساله کشف کرد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی