Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر و نماینده دائم کشورمان در وین با اعلام خبر انتشار گزارش جدید مدیرکل آژانس در مورد راستی آزمایی اجرای برجام، گفت: این گزارش در کنار تائید کاهش تعهدات برجامی ایران و اقدامات ایران در این راستا، به همکاری میان ایران و آژانس در حوزه‌های مختلف اشاره و اعلام می‌دارد آژانس به فعالیت‌های راستی آزمایی و نظارتی خود درخصوص تعهدات مرتبط ایران ادامه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، کاظم غریب‌آبادی گفت: ایران علاوه بر تداوم تولید آب سنگین و ذخیره آن، مقادیری نیز افزون بر ۲/۲ تن آب سنگین به خارج صادر کرده و همچنین ۳/۱ تن نیز در راستای فعالیت‌های تحقیق و توسعه خود مصرف کرده است.

غریب آبادی همچنین افزود: طبق گزارش آژانس، فعالیت‌های غنی سازی در نطنز و فردو، از جمله با ماشین‌های جدید، و غنی سازی تا ۴/۵ درصد و فراتر از ۳/۶۷ درصد مقرر در برجام، همچنان ادامه دارد. علاوه بر این، گزارش به تصمیم اخیر ایران برای انتقال سانتریفیوژهای تحقیق و توسعه به زیر زمین در نطنز اشاره کرده و گفته است که ایران اعلام کرده در این راستا الزامات پادمانی را در نظر خواهد گرفت.
سفیر و نماینده دائم کشورمان افزود: گزارش آژانس، میزان ذخایر اورانیوم ایران را تا ۲ نوامبر،  ۲۴۴۲.۹ کیلوگرم اعلام کرده است، که برابر با حدود ۳۶۰۰ کیلو گرم اورانیوم با غنای پائین می‌باشد.

غریب آبادی همچنین درخصوص اشاره گزارش به نتایج بازدید آژانس از یکی از مکان‌ها در سال ۱۳۹۷ نیز گفت که برغم تفاوت نظرهای فنی ما با آژانس، تعاملات در این زمینه میان دو طرف با هدف حل و فصل نهایی موضوع همچنان ادامه دارد و باید از هرگونه اظهارنظر عجولانه پرهیز کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فن آوري هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در جلسه کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان و با هدف ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات، تعداد ٩ پرونده مربوط به بخش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

آرمان وطن‌دوست افزود: با نظر اعضای حاضر در این کمیته برای تأسیس سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان موافقت شد.

وی با بیان اینکه با صدور این سه مجوز تعداد دفاتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری دارای مجوز استان به ٦٤ مورد افزایش یافت، عنوان کرد: همچنین برای سه مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان رای صادر، دو دفتر لغو مجوز و یک مورد تجدیدنظر شد. 

وطن‌دوست یادآور شد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به‌صورت مستمر ارزیابی و مواردی مانند نحوه برگزاری تور‌های مسافرتی و ارائه خدمات به مشتریان، اعتبار پروانه بهره‌برداری، نحوه فعالیت، وضعیت عمومی دفاتر خدمات مسافرتی، حضور مستمر و فعال مدیر عامل و مدیران فنی در دفاتر خدمات مسافرتی و... بررسی و با متخلفان و برگزارکنندگان تور‌های بدون مجوز برخورد جدی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان سفر می‌کند
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی در خوزستان صادر شد
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • در سفر رافائل گروسی به تهران موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه