Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد -توسعه استارتاپ‌ها و توجه به اقتصاد ای‌پی‌آی، باعث شده که استفاده از بیمه‌گری باز وAPI ها مورد توجه کسب و کارهای مختلف قرار گرفته و بسیاری از شرکت‌ها سرویس‌های خود را به منظور توسعه فروش یا عرضه بهتر خدمات در اختیار کسب و کارهای مختلف قرار دهند.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  مدیریت توسعه کسب و کارهای دیجیتال بیمه ملت با توجه به این روند نوظهور و رو به رشد، و نیز در سایه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات شرکت، از سال گذشته، حرکت در این مسیر را در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا و در گام نخست، شرکت نسبت به عرضه رایگان وب‌سرویس‌های استعلام و صدور خود بر روی API Market Placeهای پادیوم (Podium) اقدام کرد. اخیرا و در گام دوم، در قالب قرارداد همکاری، عرضه رایگان وب‌سرویس‌های استعلام و صدور برای Markat Place اَپی‌اکو (API ECO) را در دستور کار خود قرار داده است. این فعالیت‌ها، امکانی برای متقاضیانAPIهای بیمه‌ای و استارتاپ‌ها فراهم می‌آورد تا بتوانند در ساده‌ترین شکل از این وب‌سرویس‌ها استفاده کنند.

در توضیح باید اشاره کرد که API Market Place پلتفورم‌هایی برای عرضه و تقاضای اِی‌پی‌آی فراهم کرده‌اند تا استارتاپ‌ها، توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری و دیگر سازمان‌ها بتوانند به راحتی APIهای خود را در اختیار سایر توسعه‌دهندگان قرار دهند. استفاده از API Market Place علاوه بر گسترش استفاده ازAPIها، امنیت و حفاظت آن‌ها را نیز تامین خواهد کرد.

این اقدام می‌تواند موجب توسعه فروش بیمه از طریق عرضه آسان و به کارگیری آنها در کسب و کارهای مختلف شده و تجربه جدیدی از خرید بیمه‌نامه را برای مشتریان فراهم آورد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: کسب و کارهای سرویس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای وام به کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خوانساری رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص اعطای وام به به کسب و کارهای فعالی در سکوهای داخلی گفت: با توجه به آئین نامه «حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال» اعطای وام به کسب و کارهای حقیقی، حقوقی و صنفی فعال روی سکوهای داخلی مشمول انجام می‌شود.

وی افزود: مبلغ این وام حداقل ۲۰۰ و حداکثر ۵۰۰ میلیون تومان با سود ۱۵/۳۳ و ۶ ماه تنفس خواهد بود.

خوانساری در ادامه تصریح کرد: مشمولان فعال در این بخش از اقتصاد دیجیتال می‌توانند به سایت https://۱۶۴۹.ir مراجعه برای دریافت این وام اقدام کنند.

وی در پایان گفت: امیدوارم این اقدام، زمینه ساز دریافت خدمات مورد نیاز مردم بر بستر سکوهای داخلی و افزایش رضایتمندی ایشان را فراهم کند.

کد خبر 6099109 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • اعطای وام به کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی
  • آیپد و آیفون تاشو سال آینده عرضه می‌شوند
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • بریتانیا بر لبه پرتگاه اقتصادی
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • امیرعبداللهیان: توقف جنگ در دستورکار سازمان همکاری قرار دارد