Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-05@01:31:39 GMT

افشاگری جدید درباره پشت پرده جدایی علی کریمی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۷۱۳۲

افشاگری جدید درباره پشت پرده جدایی علی کریمی

رویداد۲۴  هافبک طراح استقلال در شرایطی از این تیم جدا شد که از مدت‌ها قبل گفته بود به دنبال لژیونر شدن است و دوست دارد دوباره در لیگی غیر از لیگ برتر بازی کند.

اگر چه مسائل مالی هم در این جدایی تاثیرگذار بوده- حتما یادتان هست که مهدی عبدیان بعد از جدایی علی کریمی در پستی اینستاگرامی اعلام کرد وسع آبی پوشان قابل قیاس با قطر اس‌سی نبوده است –، اما برخی نزدیکان باشگاه استقلال معتقدند که اگر آندره‌آ استراماچونی به جمع آبی پوشان برمی‌گشت یا اینکه الکساندر نوری هدایت استقلال را به عهده می‌گرفت، کریمی قید پیشنهاد تیم قطری را می‌زد و در جمع آبی‌ها به فوتبالش ادامه می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
یکی از شرط‌های اصلی استراماچونی و حتی الکس نوری برای حضور در استقلال، ماندن علی کریمی در استقلال بود.بیشتر بخوانید: استقلال بدون علی کریمی هم موفق می‌شود؟سعادتمند اگر در ماجرای استراماچونی کمی بزرگنمایی کرد و سعی کرد ماجرا را تمام شده نشان بدهد، اما ظاهرا در ماجرای الکس نوری تا انعقاد قرارداد هم پیش رفت و همانطور که خودش اعلام کرد و سند منتشر کرد، پیش قرارداد برای الکس نوری فرستاده شده بود و حتی او هم موافقت اولیه را انجام داده بود، اما اعضای هیات مدیره آبی پوشان سعادتمند را برکنار کردند و مذاکرات به سمت و سوی دیگری کشیده شد و در نهایت الکس نوری منتفی و محمود فکری سرمربی استقلال شد. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 علی کریمی استقلال ویلموتس الکس نوری علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پس از برکناری علی خطیر و روی کار آمدن فرشید سمیعی در پست سرپرست مدیرعاملی استقلال، او نخستین انتصاب خود را به تعیین سرپرست جدید تیم اختصاص داد، جایی که آتیلا حجازی به‌عنوان جانشین خواجه‌گیری در این تیم انتخاب شد.

حجازی که رابطه خوب و صمیمانه‌ای با جواد نکونام و فرشید سمیعی دارد، پیش از این نیز نامش به‌عنوان کاندیدای حضور در پست سرپرستی باشگاه مطرح شده بود ولی در نهایت و در دوره مدیریتی علی خطیر این اتفاق رخ نداد تا خواجه‌گیری به‌عنوان جانشین علی سامره منصوب شود.

اما پس از تغییرات مدیریتی در استقلال، سمیعی نیز به واسطه رابطه خوبی که با حجازی و نکونام دارد، پیشنهاد داد تا طلسم حضور پسر اسطوره آبی‌ها در پست سرپرستی شکسته شود که این اتفاق در مدت زمان کوتاهی رخ داد و با وجود آنکه حجازی در ترکیه مشغول زندگی است، عازم تهران شد تا به‌عنوان سومین سرپرست آبی‌ها در این فصل انتخاب شود.

در واقع باید گفت که برخلاف دوره مدیریت پیشین، این‌بار هماهنگی و روابط میان سمیعی و نکونام در وضعیت مطلوبی قرار دارد و سرپرست مدیرعاملی استقلال نیز یکی از دوستان نزدیک به خودش و سرمربی را به‌عنوان سرپرست جدید تیم منصوب کرد.

دیگر خبرها

  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • افشاگری همتی از نرخ تورم بانک مرکزی/ همتی: تورم فروردین ۱۴۰۲ «۶۳ درصد» بوده است/ پشت‌پرده گرانی ارز هم مشخص شد
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • کاریکاتور/ پشت پرده مضحکه افشاگری پر از گاف بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • گلر استقلال محبوب ماند