Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@04:24:37 GMT

اعلام زمان نخستین واکسیناسیون کرونا در اروپا

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۸۰۷۷

اعلام زمان نخستین واکسیناسیون کرونا در اروپا

به گزارش «تابناک» به نقل از یورونیوز، مدیر آژانس اروپایی مامور رسیدگی به بیماری‌های همه‌گیر روز چهارشنبه با اعلام این مطلب تصریح کرد که در خوشبینانه‌ترین حالت واکسیناسیون کرونا در اروپا تا قبل از سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ انجام نخواهد شد.

خانم آندریا اَمون، مدیر مرکز کنترل بیماری‌های آژانس اروپایی مبارزه با بیماری‌های همه‌گیر در گفتگویی با خبرگزاری فرانسه ضمن تاکید بر این موضوع که وضعیت در خط مقدم مبارزه با بیماری همه‌گیر در قاره سبز بسیار نگران‌ کننده است و همه شاخص‌ها در مسیر درستی پیش نمی‌رود از شهروندان اروپایی خواست به محدودیت‌های وضع شده هر چقدر هم که سخت باشند، احترام بگذارند و دستورالعمل‌های بهداشتی را به دقت رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول اروپایی مبارزه با بیماری‌های همه‌گیر در ادامه پیش‌بینی کرد که اروپا نسبت به موج نخست بیماری کووید۱۹ در ماه‌های مارس و آوریل، به زمان بیشتری برای کاستن از موارد ابتلا و کاهش مرگ و میر نیاز خواهد داشت.

وی در خصوص مسیر باقی مانده تا انجام نخستین کارزار واکسیناسیون در اروپا گفت که هنوز راهی طولانی و نامشخص باقی است و ممکن است چند ماه برای رسیدن به این مرحله زمان نیاز باشد.

آندریا اَمون در پاسخ به سوالی در باره تخمین زمانی نخستین واکسیناسیون در اروپا تصریح کرد: «اگر خوشبینانه به این موضوع نگاه کنیم واکسیناسیون طی سه ماه نخست سال آینده انجام خواهد شد اما نمی‌تواند توضیحات بیشتری در این باره بدهم.»

یک منبع اروپایی روز سه‌شنبه به خبرگزاری فرانسه گفته بود که مجوز استفاده از نخستین واکسن کرونا در اتحادیه اروپا به احتمال قوی ابتدای سال ۲۰۲۱ صادر خواهد شد.

این در حالیست که مقامات آمریکایی بسیار خوشبینانه‌تر به این موضوع نگاه کرده و حتی از صدور مجوز استفاده همگانی از واکسن طی چند هفته آینده سخن گفته‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمود یاوری داود فیرحی جنگ ناگورنو قره باغ 2020 شهید تهرانی مقدم انفجار بیدگنه اروپا ویروس کرونا واکسن کرونا واکسیناسیون محمود یاوری داود فیرحی جنگ ناگورنو قره باغ 2020 شهید تهرانی مقدم انفجار بیدگنه همه گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است

امری با وجود دشواری تمرکز روی لیگ برتر و رقابت‌های اروپایی، همچنان به ماجراجویی در هر دو رقابت ادامه می‌دهد. 

طرفداری | اونای امری معتقد است سطح بالای لیگ برتر، شانس باشگاه‌های انگلیسی در اروپا را پایین آورده است. 

پس از حذف تیم‌هایی مثل منچسترسیتی و لیورپول، استون ویلا تنها تیم انگلیسی باقیمانده در این فصل از رقابت‌های اروپایی است. آن‌ها فردا در چارچوب نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف المپیاکوس خواهند رفت. در لیگ برتر، شاگردان اونای امری صرف نظر از وضعیت تاتنهام، با کسب سه پیروزی رتبه چهارم را قطعی خواهند کرد تا فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشند. سرمربی اسپانیایی در مورد ناکامی تیم‌های انگلیسی در رقابت‌های اروپایی گفت:

ما تنها تیم باقی مانده انگلیس هستیم و این کار سختی است چون لیگ ما سرسخت‌ترین لیگ دنیا محسوب می‌شود. اگر می‌خواهیم در لیگ برتر موفق باشیم، باید در مورد روند آماده‌سازی تمرکز 100% داشته باشیم. ترکیب این موضوع با رقابت‌های اروپایی، چالش دشواری است. سطح بالای لیگ برتر مانع از جاه‌طلبی تیم‌های انگلیسی می‌شود. با این حال، نمی‌توانم درک کنم که چرا برخی از تیم‌ها تصمیم می‌گیرند به طور جدی در رقابت‌های اروپایی حاضر نشوند. تیم‌های برتر دنیا برای من الهام‌بخش هستند و به همین دلیل، ما برای موفقیت در هر دو جبهه لیگ و اروپا انگیزه بالایی داریم. 

امری در مورد عملکرد تیمش در این فصل گفت:

رسیدن به این مرحله از رقابت‌های اروپایی، بهترین دستاوردی بود که می‌توانستیم در ابتدای فصل به آن امیدوار باشیم. با این حال، با عملکرد خوبمان در طول فصل، این دستاورد دیگر جای تعجب ندارد. حفظ این روند برای مدت طولانی کار آسانی نیست. در حال حاضر، ما مدعی کسب رتبه چهارم در لیگ برتر و رسیدن به فینال لیگ کنفرانس اروپا هستیم. هدف ما همچنان پیشرفت و ارتقای جایگاهمان در هر دو جبهه است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین