Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@02:10:09 GMT

ورزش های همگانی را در زندان های گیلان گسترش می دهیم

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۸۲۰۹

ورزش های همگانی را در زندان های گیلان گسترش می دهیم

رضا محمدی اصل روز پنجشنبه پس از انعقاد همکاری با هیات ورزش های همگانی گیلان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انعقاد این تفاهم نامه ، کمک شایانی به قشری می کند که به نوعی از جامعه قطع امید کرده و چشم امید آنها به افراد نیکوکار و خیر است.

وی افزود: در حال حاضر ورزش و فعالیت جسمانی ، بهترین راهکار برای بالا بردن سلامتی روح و جسم مددجویان و کارکنان پرتلاش زندان ها است که با امضای این تفاهم نامه، امیدوارم گام موثری در تحقق این امر برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اسبق اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: ورزش هایی همچون ورزش های همگانی علاوه بر تندرستی و سلامت جسم، نقش بسیار مهمی را در ایجاد نشاط اجتماعی ایفا می کند و به طور حتم بسط و گسترش ورزش های همگانی در سطح جامعه الزامی است و یکی از مولفه های دیگر ورزش های همگانی، پرداختن به ورزش کارمندان و کارگران است.

مدیرکل زندان های استان گیلان خاطرنشان کرد: کارمندان و کارگرانی که ورزش می کنند، از نظر روحی  و به لحاظ جسمی به مراتب شاداب تر و با انگیزه تر از سایر کارگران و کارمندان هستند که در نتیجه با گسترش فعالیت های ورزشی در بین کارمندان و کارگران ، با تولید و آبادانی بیشتر کشور روبرو خواهیم شد.

همچنین رئیس هیات ورزش های همگانی استان گیلان پس از انعقاد تفاهم نامه برای گسترش ورزش در زندان های گیلان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای ارتقای سلامت افراد و جامعه ، لازم است که همه ارگان ها ، سازمان ها و نهادها با هیات ورزش های همگانی گیلان همکاری کنند.

علیرضا زهری افزود:هیات ورزش های همگانی گیلان بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با اداره کل زندان های گیلان  ، با تمام توان سعی می کند تا با اجرای برنامه های مختلف ورزشی ، جشنواره ها و البته آموزش مربیان حرفه ای از بدنه خود سازمان زندان ها، ورزش ، نشاط و سلامتی را به مددجویان و کارکنان این سازمان در سراسر استان هدیه کند.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن این تفاهم نامه ، بیان کرد: هیات ورزش های همگانی گیلان در تمام حوزه ها با مربیانی که در این راستا توسط هیات آموزش می بینند ، همکاری همه جانبه ای را خواهد داشت تا بیش از پیش اقشار مختلف مردم به امر ورزش بپردازند.

برچسب‌ها رشت ورزش همگانی فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ورزش همگانی فدراسیون های ورزشی گیلان رشت ورزش همگانی فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور هیات ورزش های همگانی گیلان تفاهم نامه زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل

سید علی حجتی ا در نشست مشترک مسئولان کمیته امداد به منظور بررسی مفاد تفاهم نامه بین این ۲ نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اظهار کرد: طرح یاس بر اساس تفاهم نامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقا سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی در بین مدد جویان (دختران ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد) زیر حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه در این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر اردبیل به شرکت کنندگان ارایه می‌شود، اذعان کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • قراردادهای مهمی در صنعت نفت ایران در راه است
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است