Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان  بر تشدید برخورد با افراد متخلف در حوزه برگزاری تور‌های گردشگری تأکید کرد و گفت: در این راستا با نصب بنر و پلاکارد در نقاط پر تردد، مراکز شهر‌ها و روستاها، از عواقب سفر با تور‌های غیرمجاز به مردم اطلاع رسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: از ابتدای امسال نظارت گشت‌های تلفیقی بر فعالیت گروه‌های گردشگری، مراکز اقامتی و پذیرایی به صورت مستمر در حال اجرا است.

ارجمند گفت: با توجه به تذکرات مکرر در خصوص عدم امکان تبلیغ و فروش تور توسط راهنمایان گردشگری استان زنجان بدون درج نام دفاتر خدمات مسافرتی، هرگونه فعالیت تورگردانی بدون مجوز در دفاتر توسط راهنمایان نیز تخلف بوده و در صورت مشاهده ضمن معرفی فرد خاطی به مراجع قضایی، جهت ابطال کارت راهنما نیز اقدام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان ادامه داد:با توجه به اینکه میراث‌فرهنگی استان زنجان متولی اصلی صدور مجوز برگزاری تور‌های گردشگری است، لذا سایر دستگاه‌ها از صدور هرگونه مجوز در این راستا خودداری کنند.

او گفت:در این راستا طی جلسات برگزار شده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراجع قضایی و انتطامی استان زنجان نیز با اهتمام و جدیت ویژه‌ای وارد عمل شده‌اند.     انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی و گردشگری تورهای گردشگری استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ هنرمند یزدی بیمه می‌شوند

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از معرفی ۳۵۰ هنرمند یزدی برای دریافت بیمه تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان یزد، مجید عربی اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته برای بیمه هنرمندان، ۱۰ هزار سهمیه در کشور بدین منظور اختصاص یافته که ۳۵۰ نفر از هنرمندان استان معرفی شدند.

وی افزود: ۱۲۶ نفر که مدارکشان تکمیل است، بیمه می‌شوند و مابقی افراد نیز با تکمیل مدارک بیمه خواهند شد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ادامه داد: این افراد با در دست داشتن کارت شناسایی صنایع دستی و کارت مهارت فنی و حرفه‌ای و همچنین معرفی نامه‌ای که برای آنان صادر می‌شود، به سازمان تأمین اجتماعی مراجعه کرده تا بیمه شوند.

کد خبر 751863

دیگر خبرها

  • ۳۵۰ هنرمند یزدی بیمه می‌شوند
  • قوانین جدید استفاده دانشجویان از شبکه‌های مجازی اعلام شد
  • استفاده از فلزیاب جرم است؟
  • توسعه پایگاه‌های امداد جاده‌ای استان زنجان در دستور کار است
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • دستگیری دو حفار غیر مجاز مسلح در گرمدره
  • دستگیری دو جستجوگر مسلح گنج در گرمدره
  • دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در شهرستان آمل
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان