Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان گفت: به‌نظر می‌رسد که مسوولان فدراسیون فوتبال با فوتسال مشکل دارند. نمی‌دانم مشکل این رشته چیست که در بخش مردان و زنان همه بلاتکلیف هستند.

عاطفه رضایی فصل گذشته پس از قهرمانی تیم مس رفسنجان در لیگ برتر فوتسال زنان عنوان کرد که در در فصل جدید هدایت این تیم را برعهده نمی‌گیرد و نیاز به استراحت دارد اما او روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت که شرایطی پیش آمد تا دوباره با مس رفسنجان به توافق برسد و هدایت این تیم را بر عهده بگیرد اما فعلا با باشگاه قراردادی نبسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درخصوص ترکیب تیم رفسنجان در فصل جدید گفت: سه بازیکن با باشگاه به توافق مالی نرسیدند و این تیم را ترک کردند و اکنون با سه بازیکن دیگر مذاکره کردیم اما هنوز به توافق ۱۰۰ درصدی نرسیدیم.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه لیگ فوتسال زنان بلاتکلیف است، افزود: اکنون تصمیم‌گیری در زمینه ترکیب تیم و حتی برنامه ریزی هدفمند به دلیل بلاتکلیفی لیگ دشوار است. هر چند که بازیکنان در منزل به صورت انفرادی تمرین‌های بدن‌سازی انجام می‌دهند.

رضایی اضافه کرد: در حال حاضر لیگ هندبال و بسکتبال که رشته‌هایی پربرخورد هستند به صورت مرتب برگزار می‌شود اما چرا تکلیف فوتسال مشخص نیست. به نظر می‌رسد که مسوولان فدراسیون با فوتسال مشکل دارند. نمی‌دانم دقیقا مشکل فوتسال چیست که هم در بخش مردان و نیز زنان اینگونه بلاتکلیف هستیم.

وی ادامه داد: با مسولان سازمان لیگ هم چندین بار تماس گرفتیم اما عنوان کردند که ستاد مبارزه با کرونا اجازه برگزاری لیگ برتر را نمی‌دهد. الان هم اعلام کردند تا زمانی که تکلیف لیگ مردان مشخص نشود، تکلیف لیگ زنان مشخص نخواهد شد. اگر هم تصمیمی برای برگزاری لیگ برتر داشته باشند، ۱۴ روز بعد از کسب مجوز فعالیت‌های تمرینی ما شروع می‌شود و پس از آن لیگ دسته یک را باید برگزار کنند تا تکلیف چهار تیم صعود کننده به لیگ برتر مشخص شود تا به ما بتوانیم در مسابقات بازی کنیم. اینگونه که پیش می‌رویم باید یکسال صبر کنیم.

رضایی درخصوص افزایش دستمزد بازیکنان یادآور شد: بازیکنان ما در فصل گذشته ۲۰ میلیون دریافت می‌کردند. دستمزدهای فوتسالیست‌ها نسبت به شرایط و تورم اقتصادی افزایش یافته است زیرا دستمزدهای پایین جوابگوی زندگی آنان نیست. همواره قراردادهای فوتسالیست‌ها پایین است و در هر فصل باشگاه ۳۰ درصد به دستمزد آنان اضافه می‌کند و ما نیز با احتساب قهرمانی و شرایط اقتصادی ۷۰ درصد به قرارداد آنان افزودیم.

وی خاطرنشان کرد: دفاع از قهرمانی سخت‌تر از قهرمان شدن است. ما سعی می‌کنیم در آرامش به هدف خود برسیم و تیم را به گونه‌ای ببندیم تا دوباره به سکوی قهرمانی برسیم.



 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مس رفسنجان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های لیگ برتر به هفته‌های پایانی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و رقابت بین استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی به اوج حساسیت رسیده است. این هفته در دو بازی مهم و سرنوشت‌ساز این دو تیم به مصاف تراکتور و سپاهان می‌روند. بازی‌هایی که می‌تواند تاثیر زیادی در سرنوشت قهرمانی لیگ‌ داشته باشد.

در جدول، استقلال با یک امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس صدرنشین است و چنانچه در تبریز سه امتیاز بازی را از آن ‌خودش کند و با امتیاز از دست دادن احتمالی پرسپولیس در تهران، راهش برای قهرمانی تا حد بسیار زیادی هموار می‌شود و در روی دیگر سکه اگر پرسپولیس ببرد و استقلال پیروز نباشد، شرایط به‌طور کلی به سود سرخپوشان تغییر می‌کند. به همین بهانه، اعتماد با سعید عزیزیان، بازیکن و مربی اسبق این دو تیم گپ و گفتی ترتیب داده که ماحصل آن را در زیر می‌خوانید.

* نظر شما درباره بازی پرسپولیس و سپاهان چیست؟‌
این بازی، بازی بزرگان است. این یک دربی کشوری است. سپاهان بازیکنان و مربی خوبی که دارد اما این ‌اواخر نتایج خوبی نگرفتند و حالا یک مقدار از نظر روحی و روانی دچار افت شده‌اند. پرسپولیس هم چند بازی است که خوب کار کرده به جز بازی با آلومینیوم که در جام حذفی برگزار کرد البته بازی‌های جام حذفی شرایط متفاوتی با لیگ دارد. غیبت بیرانوند می‌تواند به ضرر پرسپولیس تمام شود اما این بازی هر کجا که باشد برای هر دو تیم سخت است. پرسپولیس برای برنده شدن در وهله اول نباید گل بخورد و بعد به فکر زدن گل باشد تا بتواند برنده بازی شود. سپاهان بازیکنان خیلی خوبی در خط حمله دارد اما این پرسپولیس اگر قهرمانی می‌خواهد باید بازی را ببرد.

* با توجه به اینکه سپاهان در لیگ شانسی برای قهرمانی ندارد ممکن است جلوی پرسپولیس با تمام قوا بازی نکند؟
اصلا؛ سپاهان با تمام‌ توانش به میدان می‌آید چون این بازی یک بازی حیثیتی برای سپاهان است. آنها در لیگ نتیجه نگرفتند و می‌آیند تا خودشان را نشان بدهند و بگویند موفق نشدن‌شان در لیگ حادثه بوده‌. آنها می‌آیند تا به رده بالاتر در جدول برسند.

* پرسپولیس در بازی با آلومینیوم چهار گل دریافت کرد. رفیعی روی گل‌های خورده مقصر بود؟
نه؛ دروازه‌بان کار خودش را به خوبی انجام ‌داد. تا قبل از اینکه پرسپولیس گل بخورد رفیعی کارش خوب بود اما اوسمار تعویض‌هایی انجام داد تا به بعضی از بازیکنانش برای بازی با سپاهان استراحت بدهد اما تیم به لحاظ روحی افت کرد. آلومینیوم هم تیم جوان و با انگیزه‌ای بود که پرسپولیس نتوانست هر بار دو گل برتری‌اش را حفظ کند. این یک مشکل اساسی است چون این بازیکنان در سطح بالایی هستند. البته رفیعی کم‌تجربه است و پرسپولیس دروازه‌بان باتجربه می‌خواهد. شما نگاه نکن که تا قبل از بازی با آلومینیوم گلی نخورد اما همین که یک‌بار دروازه‌اش باز شد، دیدید گل‌های بعدی را هم دریافت کرد.

* پرسپولیس می‌تواند خیلی زود شکست با آلومینیوم را فراموش کند؟
بله؛ می‌تواند و فراموش هم کردند چون بازیکنان بزرگ فراموش می‌کنند و این بازی برای آنها حیاتی است و باید ببرند.

* علت اینکه امسال سپاهان خیلی زود از کورس قهرمانی خارج شد، چه بود؟
سپاهان بازیکنان بزرگی دارد که می‌تواند تیم را موفق کنند و از طرفی می‌تواند پاشنه آشیل شوند برای این تیم. اگر ۲۰ تا بازیکن خوب داشته باشید نمی‌توانید همه را راضی نگه دارید چون همه توقع بازی کردن دارند و روی همین موضوع سپاهان ضربه خورده است.‌ این‌طور که من می‌دانم. اگر همه تیم خوب باشند به مشکل می‌خورند اما اگر ۱۵، ۱۶ تا خوب باشند و چند تا‌ جوان باشند شرایط بهتر خواهد بود. در سپاهان به لحاظ فنی و‌ کیفی همه خوب بودند و‌لی وقتی بازی نکنند مشکلاتی به وجود می‌آید اما صدایش را در نیاوردند! امیدوارم‌ این تیم هم به روزهای خوب خودش برگردد و هر چقدر تیم‌های پرسپولیس و استقلال و سپاهان و تراکتور خوب باشند فوتبال ما پویا خواهد بود.

* ارزیابی شما از بازی استقلال مقابل تراکتور چیست؟
تراکتور بازیکنان بدی ندارد و تماشاگران خونگرمی هم دارد. استقلال هم با حضور نکونام و با وجود کم و کسری‌ها با جان و دل بازی کرده‌اند و توانسته‌اند جزئی از مدعیان باشند. این بازی هم می‌روند ببرند تا فاصله امتیازی با پرسپولیس را حفظ کنند. باخت یا مساوی شرایط استقلال را سخت می‌کند. تراکتور یک‌ مقدار نوسان دارد که‌ نمی‌دانیم در آن تیم ‌چه می‌گذرد! مربی خوبی هم داشت و رفت و حالا آقای مطهری آمده که می‌تواند کمک کند تا تراکتور دوباره خودش را پیدا کند. حیف است آنها با این همه تماشاگر خونگرم و باتعصب در اینجای جدول باشند.

* مطهری می‌تواند ترمز استقلال را بکشد و به قهرمانی پرسپولیس کمک کند؟
کار مطهری سخت است چون استقلال یکی از تیم‌های خوب امسال است و در صدر قرار دارد. تراکتور حالت سینوسی کار کرده؛ یک‌جا خوب کار کرده و یک‌جا بد حالا هم معلوم نیست مقابل استقلال چطور خواهند بود اما همیشه بازی‌های این دو تیم جذاب بوده و بازی پربرخورد و خوب و قشنگ می‌شود. استقلال اگر ببرد و پرسپولیس ببازد یا برعکس شود در این هفته یک تیم به احتمال 90 درصد قهرمان می‌شود.

* ممکن است که غیبت حسینی به ضرر استقلال شود؟
بله؛ چون گلر ذخیره در طول فصل اصلا بازی نکرده و حالا باید در اولین بازی مقابل یک تیم پرهوادار بازی کند. او گلر تیم‌ هوادار بوده و خوب کار کرده اما چون در آنجا خوب کار کرده ‌نمی‌شود گفت در استقلال هم خوب کار می‌کند. تیم‌های بزرگ دروازه‌بانان بزرگ می‌خواهند. بیرانوند یا حسینی نباشند باید ‌گلر بزرگی باشند که جای آنها را پر کنند و مربی و هوادار دلهره نداشته باشند. من گلر جوان دوست دارم اما برود جایی بازی کند و آزمون و خطایش را پشت سر بگذارد و بعد بیاید به پرسپولیس و استقلال. این نظر من است که یک جوان‌ کار سختی دارد که مقابل پرسپولیس و استقلال بازی کند.

* سوال آخر؛ دوست دارید کدام ‌تیم قهرمان شود؟
من در هر دو تیم هم بازی کردم و هم مربی بودم برای همین هر دو تیم را دوست دارم و هر کدام‌ که خوب بودند و حق‌شان است به قهرمانی برسند. برای من این دو تیم فرقی نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی