Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش دریافتی پنجشنبه ایرنا حاکی است این عمل را تیم پزشکی بیمارستان یادشده متشکل از دکتر الماسی و دکتر طاهری دو جراح عمومی با همراهی همکاران برروی زنی ۳۵ ساله انجام دادند.

دکتر الماسی گفت: بهبودی کوتاه مدت و نداشتن عوارض بعد از عمل از مزیت جراحی لاپاراسکوپی نسبت به عمل جراحی باز است.

دستگاه ویژه لاپاراسکوپی را نیکوکاران خنج به مبلغ یک میلیارد تومان خریده اند و به بیمارستان نبی اکرم این شهر اهدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لاپاراسکوپی عمل جراحی بدون شکافتن بدن بیمار است و دستگاه ویژه به درون بدن و به عضوی که نیاز به جراحی دارد، هدایت و جراحی می شود.

همچنین گزارش دیگری حاکی است که دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان نبی اکرم خنج که به همت خیرین و اعتبارات دولتی خریداری شده، نصب و راه اندازی شد.

دکتر علی صفری رییس بیمارستان نبی اکرم خنج اعلام کرد: برای خرید، نصب و ایجاد زیرساخت های لازم برای بهره برداری از این دستگاه، حدود دو و نیم میلیارد تومان هزینه شدکه نیمی از هزینه را خیرین و نیم دیگر را دانشکده پزشکی لار تامین کردند.
وی افزود: در طی سالیان متمادی اکسیژن مورد نیاز بیمارستان از طریق چندین کپسول تهیه و تامین می شد که با راه اندازی این سیستم علاوه بر حذف حمل و نقل کپسول، افت یا افزایش فشار اکسیژن نیز به حد مطلوب رسید.

صفری بیان کرد:این دستگاه در هر دقیقه ۴۰۰ لیتر اکسیژن با خلوص بالای ۹۵ درصد تولید می کند.

خنج از شهرستان های جنوبی استان فارس است.    

برچسب‌ها خنج شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خنج شیراز فارس خنج شیراز فارس اخبار کنکور بیمارستان نبی اکرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نوار غزه؛  در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه شرایط بیماران وخیم است. بسیاری از بیماران برای درمان باید به خارج نوار غزه منتقل شوند. اما در نتیجه ادامه تهاجم مستمر اشغالگران اسرائیلی به نوار غزه، امکان انتقال آن‌ها به خارج این منطقه برای عمل جراحی وجود ندارد. به علت ضعف امکانات و کمبود دارو، امکان اجرای عمل جراحی نیز در داخل نوار غزه وجود ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

- مادر کودک فلسطینی 
- پدر کودک فلسطینی 

 

 

دیگر خبرها

  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز