Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتسال جمهوری چک و کرواسی در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۱ در قاره اروپا به مصاف هم رفتند، در این مسابقه که به میزبانی جمهوری چک در شهر برنو برگزار شد، ۲ تیم پس از تساوی ۲ بر ۲ در وقت‌های قانونی مسابقه، این تیم جمهوری چک بود که توانست در ضربات پنالتی با نتیجه ۶ بر ۵ کرواسی را شکست داده و با این برتری موفق شد برای چهارمین بار جواز حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب تیم‌های لیتوانی (میزبان)، اسپانیا، پرتغال، روسیه، قزاقستان و جمهوری چک از قاره اروپا تا الان موفق شده اند جواز حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ را که شهریور ماه سال آینده در لیتوانی برگزار می‌شود را کسب کنند.

همچنین تیم‌های ملی فنلاند و صربستان باید آخرین مسابقه این قاره را در دیدار برگشت برگزار کنند و برنده این مسابقه به عنوان آخرین نماینده از قاره اروپا به مسابقات جام جهانی صعود خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال جمهوری چک اخبار ورزشی جام جهانی جمهوری چک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید

میکس ریکرو ایران شکست خورد.

طرفداری | تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم)