Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: استاد جدیدی ویژگی‌های زیادی داشته و برجسته‌ترین ویژگی وی اخلاق مداری او بود و افراد دیگر را تحت تأثیر قرار می‌داد. این استاد فرهیخته بسیار جدی و مسئولیت شناس و انسان شوخ طبعی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی شامگاه گذشته (چهارشنبه) در برنامه تلویزیونی هشت بهشت شبکه اصفهان و نکوداشت استاد رضا جدیدی در خصوص شخصیت او، اظهار کرد: استاد رضا جدیدی علاوه بر اینکه در زمان حیات هر کجا که قدم می‌نهاد حضورش مایه خیر و برکت بود و با توجه به رفتار، عملکرد و خلقیاتی که داشت به طور یقین چند روز گذشته که بدرود حیات گفت با توجه به خلق و خوی وی در سرای دیگر هم به آنها خیر مقدم گفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: عمر این استاد پر از خیر و برکت بود، او قبل از انقلاب از مدارس ابتدایی کار را شروع کرد و در دبیرستان ادب مشغول به معلمی شد. مسولیت‌هایی را در آموزش و پرورش اصفهان و ناحیه چهار به مدت طولانی داشته و همچنین کار تدریس را بر عهده گرفت و خاطرات خوبی را از شاگران خود در استان اصفهان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، با تاکید بر ویژگی‌های شخصیتی این استاد فرهیخته، تصریح کرد: استاد جدیدی ویژگی‌های زیادی داشته و برجسته‌ترین ویژگی وی اخلاق مداری او بود و افراد دیگر را تحت تأثیر قرار می‌داد. این استاد فرهیخته بسیار جدی و مسئولیت شناس و انسان شوخ طبعی بود.

وی ادامه داد: استاد جدیدی در هر جلسه‌ای که حضور داشت جلسه نشاط بخش بود و در کوتاه‌ترین زمان با دیگران ارتباط برقرار می‌کرد و از ویژگی‌های شاخص وی این بود که معمولاً افراد مجذوب شخصیت او بودند و در فن سخنوری هم انسان حاذقی بودند.

به گفته نصر اصفهانی، استاد جدیدی توان صحبت کردن داشت و شنونده‌ها هرگز احساس خستگی نکرده و استفاده خوبی از بیان‌های او می‌کردند. مجموعه این شرایط شخصیت برجسته‌ای از استاد جدیدی را ساخت و امروز هم این شخصیت او زبانزد مردم است و در مراسم تشیع و ختم او افراد بسیاری حضور داشتند و در حقیقت این شخصیت برجسته مجذوب دل‌ها بودند و امیدوارم که کارهای خیرخواهانه او باقیات صالحاتی برای وی در سرای دیگر باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، خاطرنشان کرد: استاد جدیدی بسیار مردم دوست و واژه معلمی برازنده وی بود مردم از معلم انتظار دارند و استاد جدیدی علاوه بر تعلیم و تربیت نسبت به مسائل جامعه بی‌تفاوت نبوده و با درد مردم همراه بود.

نصر اصفهانی، اظهار کرد: به نظرم این استاد فرهیخته ساده زیستی را در زندگی داشت. شخصیت این بزرگوار به گونه‌ای بود که باور داشت باید با مردم خوش بود و در عین حال در جامعه‌ای که مردم نگرانی از اقتصاد و معیشت دارند باید خود را به آنها نزدیک تر کرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیار مشتاق بودیم که این مراسم نکوداشت را در زمان حیات استاد جدیدی داشتیم اما این اتفاق نیفتاد و امیدواریم که برای دیگر بزرگان نصف جهان بتوانیم در زمان حیات آنها این مراسم‌ها را برگزار کنیم.

به گزارش ایمنا، در این برنامه از دو کتاب واقف راز و از غدیر تا عاشورا استاد جدیدی با حضور فرزندان او رونمایی شد.

مرحوم جدیدی دبیر سابق ستاد اقامه نماز استان اصفهان بود که هفته گذشته پس از یک دوره بیماری در ۸۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 454952

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان شورای شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استاد فرهیخته استاد جدیدی رئیس شورای شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: هر جا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کرده‌اند، امیدآفرینی برای مردم شکل گرفته است و آنجا که شوراها مطالبه‌گری کرده‌اند، ما مدیران دولتی بهتر توانستیم حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: با وجود اینکه ۲۰ سال شکل‌گیری شورای اسلامی شهر اصفهان طول کشید، اما مشهود است چقدر در گفتمان و اندیشه‌های امام راحل (ره) تحقق شورا مهم بوده است که ایشان در روزهای نخست تشکیل نظام چنین دستوری را دادند.

وی افزود: هر جا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کرده‌اند، امیدآفرینی برای مردم شکل گرفته است و آنجا که شوراها مطالبه‌گری کرده‌اند، ما مدیران دولتی بهتر توانستیم حرکت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان یادآور شد: حرف‌هایی که ما کمتر می‌توانیم با صراحت آن را به مدیران کشور بگوییم، اعضای شورای اسلامی شهر آن را صریح مطرح می‌کنند که این شیوه به ما در پیگیری بسیار کمک کرده است.

زینلیان گفت: امیدوارم با پیگیری مؤثرتر از گذشته شورا، به اصلاح امور مردم و اعتلا و ارتقای شهر اصفهان به‌ویژه بعضی معضلات دیرینه و چند ساله همچون مسئله آب کمک کنیم.

کد خبر 748658

دیگر خبرها

  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید/ رابطه عجیب صدای بلند خودرو و ابتلا به سادیسم، روان‌پریشی و خودشیفتگی
  • افشاگریِ وحیدِ نون‌خ: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» در زمینه حجاب