Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اوضاع سیاسی در آمریکا خاطرنشان کرد: اراده خدا بر این تعلق گرفت که میکروبی به نام ترامپ از سر دنیا کم شود و بعد انشالله زندگی عاری از ویروس کرونا در جهان حاکم شود. نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مجلس ادامه داد: بالاخره ترامپی که تابستان‌های داغ و تحریم‌ها را به رخ مردم ایران می‌کشید سرنگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با اعتماد به جوان‌ها و تکیه بر داشته‌های داخلی، دشمن را شکست دهیم.
حجت‌الاسلام مجتبی ذالنور امروز در جلسه شورای اداری استان که به‌صورت ویدئوکنفرانس در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این ویروس ویرانگر و منحوس زحمات زیادی برای مردم و مسئولان ایجاد کرده است و این عزیزان با تلاش با این ویروس مقابله می‌کنند.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: ‌قم به‌دلیل موقعیتی که دارد امکان قرنطینه‌شدن را ندارد و باید مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته باشند، این شهر در مسیر اتصال 17 استان قرار دارد و به دلیل زائرپذیری از ویژگی‌هایی برخودار است و قطعا کنترل وضعیت این شهر فشار مضاعفی برای مسئولان دارد.
وی تصریح کرد: با همه این دشواری‌ها، این عملکرد راضی کننده است و اگر چه مردم مشکلات زیادی دارند اما مسئولان نیز همه توان را به کار برده‌اند و امید است با مهربانی و و عطوفت و لطف و عنایت الهی بتوان این شرایط را سپری کرد.


ذالنور بیان کرد: صبر و مقاومت‌ها نتیجه می‌دهد و اگر چه زمان می‌برد اما می‌توانیم با اعتماد به جوان‌ها و تکیه بر داشته‌های داخلی و امید نبستن به دشمن، دشمن را شکست دهیم.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اوضاع سیاسی در آمریکا خاطرنشان کرد: اراده خدا بر این تعلق گرفت که میکروبی به نام ترامپ از سر دنیا کم شود و بعد انشالله زندگی عاری از ویروس کرونا در جهان حاکم شود.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مجلس ادامه داد: بالاخره ترامپی که تابستان‌های داغ و تحریم‌ها را به رخ مردم ایران می‌کشید سرنگون شد.
ذوالنور گفت: فردی که گزینه‌های روی میز را علیه ما اعلام می‌کرد و از امکانات استکباری علیه جهان استفاده می‌کرد موفق به این کار نشد و عاقبت سرنگون شد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: مقام معظم رهبری فرمود روسای آمریکا خواب از بین رفتن نظام ما را به گور می‌برند و یکی یکی می‌روند و می پوسند، ولی نظام و مردم ما سر جای‌شان هستند و این اثر مقاومت و صبر انقلابی است.

 

انتخاب

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ذوالنور ترامپ کرونا رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

کد خبر 749448

دیگر خبرها

  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • کشف یک «زیستگاه» عظیم در عمق چهار متری خشک‌ترین صحرای جهان
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد