Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی، گفت: توزیع امکانات و اعتبارات ورزشی در شهرستان‌ها عادلانه باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حسن لطفی در جلسه بررسی موانع و برنامه‌های پیش روی ورزش و جوانان شهرستان رزن که با حضور فرماندار شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مباحث پیرامون ورزش و جوانان توزیع عادلانه اعتبارات و امکانت ورزشی در شهرستان‌ها است که انتظار داریم این مهم در استان همدان در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متأسفانه در حال حاضر شهر قروه رزن با 40 هزار نفر جمعیت فاقد استخر است و استخر بانوان رزن نیز پس از گذشت یک دهه از عملیات ساخت همچنان نیمه کار است.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حمایت از هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها یکی دیگر از مسائلی است که باید بیش‌ازپیش توجه شود چراکه درگذشته به‌صورت عادلانه توزیع اعتبارات انجام نمی‌شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسن لطفی توزیع امکانات شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، هاشم زهی فرماندار قصرقند گفت: این بازی‌ها با همکاری استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری قصرقند با هدف ایجاد شور و نشاط در بین مناطق سیل زده این شهرستان برگزار می‌شود.
دهمرده معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: شهرستان قصرقند در برگزاری بازی‌های بومی و محلی زبانزد است و این جشنواره در احیا این بازی‌ها نقش مهمی دارد.
در پایان این جشنواره از نفرات برتر در رشته‌های مختلف تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی