Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان  سمنان، منوچهر فخری در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان افزود: هر هفته به صورت منظم برای تدوین طرح جامع و طرح تفصیلی شهر سمنان نشست های منظم برگزار می‌شود و اصول ساخت و سازها در شهر ها باید براساس طرح جامع شهری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: برگزاری کمیسیون ماده پنج و بررسی موردی پرونده ساخت و سازها در این کمیسیون به طور ویژه در دستور کار است و استان سمنان از نظر برگزاری جلسات کمیسیون ماده‌ پنج در رتبه اول کشور قرار دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: افزایش تراکم در ساخت و سازها هیچ گونه محدودیتی در مناطق شهری استان وجود ندارد اما تغییر کاربری باغات و فضای سبز خط قرمز استانداری سمنان است.
فخری خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که باغات و فضای سبز برای ساخت و سازها تغییر کاربری شود.
وی خاطر نشان کرد: ساماندهی ورودی های شهر سمنان با تلاش دستگاه های اجرایی و شهرداری به طور ویژه در دستور کار باشد و هماهنگی لازم برای اجرای این طرح از سوی استانداری سمنان در گام اجرایی قرار می گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: نشست و پیگیری‌ها برای آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی شهر سمنان به طور ویژه در دستور کار است.

کد خبر 1454632

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان ساخت و سازها شهر سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان

رضا احسانی زاده جانشین حوزه مقاومت بسیج کارگری امام صادق (ع) سمنان گفت: این مراسم اولین یادواره شهدای کارگری و کارخانه های سمنان است که در قالب که در راستای کنگره ۳ هزار شهید استان برگزار شد.

در این‌مراسم‌ از تعدادی از کارگران‌ و خانواده شهدای کارگر تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • استفاده از ظرفیت ۵۰ نفر امین برای مدیریت موقوفات متصرفی سمنان
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان
  • حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان دو برابر می شود/ ۶۷ هزار فرهنگی در آستانه بازنشستگی
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال