Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قطعه دوم باند دوم محور مواصلاتی کاشان-بادرود با حضور وزیر راه و جمعی از مسئولین محلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

بنا بر این گزارش این پروژه راه سازی به طول ۱۲ کیلومتر به همراه دو کیلومتر مسیر دوربرگردان است که با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

جاده کاشان - بادرود یکی از مسیرهای حادثه خیز کشور است که در این جاده روزانه تصادفات زیادی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسیر قسمتی از جاده ترانزیتی تهران-بندعباس است که به دلیل تردد خودروهای سنگین اجرای باند دوم یکی از مطالبات و درخواست‌های مردم منطقه بوده است.

با افتتاح باند دوم این جاده علاوه بر کاهش تصادفات رخ به رخ و افزایش ایمنی شاهد افزایش و تسهیل تردد خودروها نیز خواهیم بود.

گفتنی است طول مسیر جاده کاشان-بادرود ۵۵ کیلومتر است که تاکنون حدود ۴۲ کیلومتر آن دو بانده شده و هشت کیلومتر آن باقی مانده است.

کد خبر 5069694

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد اسلامی جاده محورهای مواصلاتی وزارت راه و شهرسازی افتتاح طرح عمرانی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی آمار کرونا بارش باران شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا کرمانشاه گرگان استانداری سمنان قزوین مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها

محمد رستگاری، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خرابی‌ها شامل تخریب ابنیه فنی و آب روها بوده است، اظهار کرد: جاده یزد-دربید یکی از محورهایی بود که از شروع بارندگی مسدود شد چرا که ۳ کیلومتر از این مسیر به صورت کامل تخریب شده است.

وی با اشاره به تخریب و مسدود شدن برخی از محورهای مواصلاتی استان از جمله اردکان-هامانه، ده جمال- بهاباد، مهریز- انار و غیره در اثر بارندگی‌ها گفت: همه مسیرها به جز محور دربید در حال حاضر بازگشایی شده است و قطعاً ترمیم این مسیر و سایر مسیرهایی که در اثر بارندگی دچار تخریب شده‌اند زمان بر و هزینه بر خواهد بود.

کد خبر 6089826

دیگر خبرها

  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران