Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری اریا- احمد حسین زادگان با اشاره به تشکیل این قرارگاه دراستان و طرح مباحث مرتبط با آن درجلسه امروز، بهره گیری ازظرفیت های عمومی، همگانی و محله محور با مشارکت سپاه، بسیج و همه دستگاه های اجرایی را هدف این طرح برشمرد. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، احمد حسین زادگان درجلسه ستاداستانی مقابله با کرونا ضمن قدردانی ازهمراهی مردم استان دررایت پروتکل ها والزامات بهداشتی با اشاره به این که گرچه شیوع ویروس دراستان با رشد مواجه بوده است لیکن بخاطررعایت بیشترمردم؛ درشماراستان های حاد و بحرانی قرار نداریم، افزود: درعین حال ازمردم انتظارداریم درراستای حفظ سلامت خود و عزیزان خویش، رعایت پروتکل های بهداشتی را استمرارببخشند و تقویت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این، یک توقع بسیارجدی از مردم خوب و شریف ماست. 

استاندار با بیان این که پس از تاکید مقام معظم رهبری مبنی برورودهمه دستگاه ها وعزم ملی برای مقابله با کرونا وماموریت وزیر کشور از سوی رییس جمهوری برای تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا، این قرارگاه با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دراستان با نگاه محله محور تشکیل شده است، تصریح کرد: امروز بحث های اولیه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد موضوع آموزش، غربالگری و قرنطینه سازی با کمک وزارت بهداشت و علوم پزشکی عملیاتی شود.

او عنوان کرد: این طرح کمک می کند تا از ظرفیت های محلی نظیر معتمدین، روحانیون محل و پایگاه بسیج محله بصورت پایگاه های محلی؛ برای رصد و شناسایی بیماران و افرادی که با این بیماران در ارتباط بودند بهره گیری شود و این طرح با مسئولیت سپاه و بسیج و همکاری همه دستگاه های اجرایی اجرا می شود.

رییس ستاد مقابله با کرونای مازندارن با بیان این که می دانیم اصناف شرایط سختی را گذرانده اند و در شرایط سختی بسر می برند، ابراز داشت: اگر طرح 20 آبان ماه تا 20 آذر مبنی بر فعالیت اصناف تا ساعت 18 و سپس تعطیلی اصناف غیرضروری از همین ساعت اجرا شود، دیگر نیازی به تعطیلی مجموعه بازار نخواهد بود و ان شاء الله در مدیریت بیماری توفیق خواهیم یافت.

حسین زادگان با تاکید بر این که از ساعت 18 فعالیت اصناف یاد شده ممنوع است، افزود: بدیهی است که نیروی انتظامی، اماکن، تعزیرات و دانشگاه علوم پزشکی برای برخورد با تخلفات ورود پیدا می کنند.

وی یاد آور شد: اصناف همواره همراهی مناسبی در موضوعات مختلف داشتند لذا در مسئله کرونا همراهی اصناف مانع از بروز خسارت بیشتر می گردد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ازمردم انتظارداریم درراستای حفظ سلامت رعایت پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟

متخصصان بر این باورند که باید شنا را بهترین ورزش ممکن دانست. البته بسیاری از افراد معتقدند که دویدن، دوچرخه‌سواری و وزنه‌برداری مزایای زیادی برای سلامتی افراد دارند ولی عموم آن‌ها از مزایای شنای خوب که شامل تقویت عضلات، کاهش التهاب و تقویت سلامت قلب، ریه و روان است، آگاه نیستند.

به گزارش خبرآنلاین، شنا نه‌تنها برای سلامت روان مفید است، بلکه راهی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط و تعامل با جامعه است که حتی می‌تواند باعث تقویت روابط نزدیک در خانه هم بشود. در یک مطالعه که در آن به تجزیه‌وتحلیل ۲۰۰ شناگر پرداخته شده، این جمع‌بندی به دست آمده که افرادی که شنا می‌کنند اغلب زندگی جنسی فعال‌تر و رضایت‌بخش‌تری دارند.

برای آگاهی از دیگر مزایای ورزش «شنا» و تأثیر آن بر بدن و هم‌چنین بهبود قوای جنسی، «بهترین ورزش برای بدن کدام است؟» را بخوانید.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901344 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • سرمایه گذاری برای سواد سلامت خبرنگاران، دارایی عظیمی برای جامعه محسوب می‌شود
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • ۴ ادویه ضد آلزایمر
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • چند روش ساده برای تقویت مو