Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: برگزاری مراسم عروسی و ترحیم در شهرستان، مطلقا ممنوع بوده و اگر متولی مراسم دستگیر شود، به عنوان تهدید کننده امنیت ملی و بهداشتی، دادگاهی خواهد شد.

امین امینیان در جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان هشترود، اظهار کرد: متاسفانه وضعیت بیماری کرونا در سطح شهرستان بحرانی و روند رو به رشدی را به صورت شیب تند، تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: وضعیت تجمع در بانک‌ها به مراتب بدتر از سایر حوزه‌ها بوده و مرکز شیوع بیماری کرونا است.

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: میزان مرگ و میر در هشترود نسبت به مبتلایان 3/9 درصد است، بنابرین مناطق بحرانی باید در سطح منطقه شناسایی شده و افراد مریض در قرنطینه کرونایی قرار داده شوند.

امینیان اضافه کرد: با کسانی که سلامت جامعه و بهداشت را به خطر می‌اندازند، برخورد قضایی خواهیم کرد.

وی برخورد شدید با متخلفان را تنها راهکار در راستای رعایت هشدارهای بهداشتی خواند و گفت: اماکن ورزشی، آموزشی و تفریحی در شهرستان هشترود تعطیل است.

وی در بخش دیگر سخنانش تاکید کرد: هیچ کس، حق آبه‌ای از فاضلاب ندارد و باید شهرداری کل رودخانه را لایروبی و پاکسازی کرده و هیچ بهانه‌ای در این مورد قبول نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها آذربايجان شرقي کروناویروس محدودیت های کرونایی شهرستان هشترود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست

مهدی زارع خورمیزی رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان تفت گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 

وی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 

زارع خورمیزی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • هوش مصنوعی ChatGPT دادگاهی می‌شود!