Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها -فرمانده سپاه فجر گفت: در نظر داریم نقاهتگاه‌های محله‌ای را در سراسر استان فارس با عنوان سرای محلات راه‌اندازی کرده تا بیماران کرونا دوران نقاهت خود را در این مکان‌ها بگذرانند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، آئین آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه با حضور سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر به میزبانی سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار بوعلی با بیان اینکه در موضوع مقابله با کرونا گروه‌های جهادی و جوانان فارس همانند ستارگان درخشان در آسمان ایران اسلامی درخشیده‌اند، گفت: خیران نیک‌اندیش و گروه‌های جهادی بسیج در حوزه‌های مختلف به یاری کادر بهداشت و درمان و اقشار محروم استان فارس آمده‌اند. 

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: تنها در یک نمونه در مرحله گذشته نهضت کمک مومنانه بیش از 25 هزار نفر خون خود را برای کمک به بیماران نیازمند اهدا کرده‌اند.

آماده‌سازی نقاهتگاه با 120 تخت در شاهرود؛ بیماران بهبود یافته از کرونا 2 هفته را در قرنطینه بمانند10 نقاهتگاه بیماران کرونایی سپاه ثارالله استان کرمان افتتاح شدسمنان| نقاهتگاه بیماران کرونایی شاهرود با 112 تخت در حال خدمت‌رسانی است

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم 5 هزار بسته معیشتی به اقشار محروم و آسیب‌دیده اهدا می‌شود و این تنها عملکرد یک ناحیه بسیج از 42 ناحیه بسیج استان فارس است که با مشارکت خیران نیک‌اندیش و سایر نهادها صورت می‌پذیرد.

فرمانده سپاه فجر با دعوت از جوانان داوطلب و گروه‌های جهادی برای حضور در طرح همیار سلامت، گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر استان فارس آماده ثبت نام از داوطلبان حضور در طرح همیار سلامت هستند. 

سردار بوعلی عنوان کرد: همچنین در نظر داریم نقاهتگاه‌های محله‌ای را در سراسر استان فارس با عنوان سرای محلات راه‌اندازی کرده تا بیماران کرونا دوران نقاهت خود را در این مکان‌ها بگذرانند.

انتهای پیام/424/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه فجر بیماران کرونا استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد

رئیس دانشگاه جیرفت گفت: عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان جیرفت گفت: تشکیل سپاه، به عنوان نهاد مولود انقلاب که خلوص انقلابی و معنویت بسیار بالایی دارد، موجب افتخار است.

وی افزود: نهاد سپاه پاسداران  نقش پر رنگی در موفقیت‌ها و عزت کشور دارد و مایه غرور ایرانی است.

او افزود: عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد.

سپس فرمانده سپاه شهرستان جیرفت گفت: سپاهی که امروز در درون و خارج از این مرز بوم افتخار آفرین شده همان سپاه امام حسین (ع) است که با تعداد کم و اراده‌ای قوی در مقابل لشکریان گسترده ظلم ایستاد.


سرهنگ محسن نسب امیری افزود: سپاه متعلق به جهان اسلام و موظف به انجام وظیفه در این مسیر است

او اظهار داشت: عملیات وعده صادق در ابعاد گسترده‌ای بنیان جمهوری اسلامی را تقویت کرد و از همه مهم‌تر وحدت و اتحاد درونی را به همراه داشت.

وی تاثیرات این عملیات را چند بعدی از جمله  اجتماعی، سیاسی، اقتصادی فرهنگی و نظامی برشمرد و گفت: عملیات وعده صادق در عرصه بین المللی برای کشور ما تاریخ ساز  و در دراز مدت ثمره آن برای همگی تبیین و نمایان خواهد شد.

سرهنگ نسب امیری توقع از دانشگاهیان در جنوب کرمان را تبیین دقیق ابعاد عملیات وعده صادق دانست و تاکید کرد: نگذارید با روایت‌های دروغین طعم شیرین عملیات وعده صادق به کام مردم تلخ شود.

فرمانده سپاه جیرفت در پایان  به طور ویژه از برگزار کنندگان یادواره شهدای دانشجوی جیرفت و شهدای گمنام دانشگاه که بار معنوی بسیار بالایی داشت تقدیر کرد.

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری