Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ارتباط ویدئوکنفرانس با رئیس جمهور باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان و بیمارستان سینا زرند افتتاح شد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ارتباط ویدئوکنفرانس با رئیس جمهور از کرمان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و از زرند با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مدیران؛ باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان و بیمارستان سینا زرند افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ساخت این بیمارستان از مصوبات سفر دولت دهم به کرمان بود و قرار بود با توجه به موقعیت شهرستان زرند در مدت کوتاهی ساخته و افتتاح شود، اما این اتفاق علی‌رغم وعده‌های متعدد مسئولان تاکنون به دلایل مختلف محقق نشده و این در حالی است که پس از زلزله‌ی مهرماه ۹۵، ساختمان قدیمی این بیمارستان به دلیل عدم استحکام بنا تعطیل و در بیمارستان تامین اجتماعی ادغام شد.

علی صادق‌زاده فرماندار زرند اظهار کرد: کلنگ احداث بیمارستان سینا زرند در سال ۸۷ به زمین زده شد و دارای زیرزمین، همکف و ۴ طبقه است و دارای بخش‌های اورژانس، دیالیز، رادیولوژی، آزمایشگاه، زایشگاه، اطاق عمل، آی‌سی‌یو، سی‌سی‌یو، ان‌آی‌سی‌یو (نوزادان)، اطفال، داخلی، جراحی، درمانگاه و داروخانه است که با تجهیز وسایل پزشکی به‌روز در روز‌های آینده افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: تنها بیمارستان ۱۴۶ تختخوابی دولتی سینا شهرستان زرند در فضایی به مساحت ۲۰هزار متر مربع و با زیربنا ۱۳هزار ۵۰۰ متر مربع با هزینه ۳۵۰میلیارد تومان احداث شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور افتتاح پروژه های عمرانی بیمارستان سینا زرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد. 

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور داریم
  • ارتباط شبه سوئیفت و تجارت با ۱۰ کشور از طریق ارزهای ملی
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد