Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ ‌رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به "نظارت دادگستری استان مرکزی بر روند فعالیت‌ها و واگذاری در هپکو" گفت: دیگر اجازه حیف و میل در هپکو را نمی‌دهیم. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به آخرین وضعیت شرکت‌ هپکو و آذراب اظهار داشت: مراحل واگذاری شرکت هپکو تقریبا نهایی شده و آنچه به ما مربوط است با حساسیت پیگیری می‌کنیم که واگذاری به درستی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعه قضایی بر روند کار هپکو با جدیت نظارت دارد و پیگیر موضوع است تا دوباره خیف و میلی در اموال شرکت پیش نیاید و اتفاقی از آن ایام نیفتاده که شاهد دوباره مشکلات این شرکت مهم تولیدی باشیم بنابراین همانطور که تاکید رئیس دستگاه قضا و اولویت دادگستری استان بوده، با حساسیت موضوعات را پیگیری می‌کنیم.

موسوی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی هم پای کار آمده اما نه آن چنان که دادگستری در نظر داشت که وارد موضوع شود با این حال و در هرصورت پای کار آمدند و نقل و انتقالات در هپکو انجام شده است.

5 درصد سهام هپکو به کارگران و بازنشستگانش فروخته می‌شود‌آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی: در واگذاری هپکو و آذراب خیانت شد / دستگاه قضایی با متخلفان برخورد جدی کند

رئیس کل دادگستری استان مرکزی خاطرنشان کرد: مشکلات گذشته از جمله درگیری، تنش‌ها، نگرانی‌هایی بین شورای اسلامی کار و کارگران با مجموعه مدیریت در شرکت هپکو نداریم، هرچند با رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی ادامه داد: ولی با این حال، آرامشی در این زمینه حکمفرماست که این آرامش می‌تواند مقدمه‌ای برای ارتقا هپکو و رسیدن به روزهای اوج آن باشد چراکه معتقدیم روزهای اوج این شرکت رسیدن به تولید انبوه و رفع دغدغه کارگران است.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادگستری استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار

رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر این شهرستان با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، عزیز مراد حسین‌پور رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضائی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضائی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آن‌ها نخواهد شد.

کد خبر 749754

دیگر خبرها

  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • آمادگی استان جهت واگذاری زمین به کارگران دارای شرایط
  • تجلیل از کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • بازگشت ۱۲۰۰ کارگر استان بوشهر به اشتغال
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن