Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از رادیو بین المللی چین، «لو یوان» دانش آموز کلاس هشتم در «هانگژو» واقع در استان «ژجیانگ» در شرق چین است که یک گجت هوشمند را برای کمک به مبتلایان به آلزایمر ابداع کرده است تا این افراد بتوانند با کمک این گجت اطرافیان خود را شناسایی کنند.

این نوجوان ۱۵ ساله چینی برنامه نویسی برای ساخت این گجت را در کلاس چهارم شروع کرد و همواره به فکر کمک به بیماران مبتلا به آلزایمر بوده است این نوجوان چینی توانست تابستان سال جاری یک وسیله قابل برنامه ریزی را جهت کمک به قدرت تشخیص بیماران مبتلا به آلزایمر طراحی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یک گردنبند هوشمند با دوربین طراحی کرده است که می تواند تصویر چهره افراد را جمع آوری کند و به مبتلایان به آلزایمر کمک کند تا با استفاده از عملکرد تشخیص چهره، اطرافیانشان را شناسایی کند.

این وسیله هوشمند همچنین می تواند با بررسی شدت اشعه فرابنفش، به فرد مبتلا به آلزایمر بگوید که او داخل خانه است و یا مشغول پیاده روی در خارج از منزل؛ اگر فرد مبتلا به آلزایمر که از این وسیله استفاده می کند بیشتر از ۲۰ دقیقه خارج از منزل بماند، این وسیله به او یادآوری می کند که به خانه اش برود و آدرس خانه فرد را نیز در اختیار او قرار می دهد.

این گجت هوشمند ابداع شده توسط این نوجوان چینی با تحسین فوق العاده زیاد کاربران فضای اینترنت روبرو شده و راهی دلگرم کننده برای کمک به بیماران آلزایمری فراهم کرده است.

برچسب‌ها اینترنت آلزایمر چین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت آلزایمر چین اینترنت آلزایمر چین اخبار کنکور مبتلا به آلزایمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه ساخت لیفتراک در کارخانه + فیلم

لیفتراک وسیله‌ای است که در انبار بسیاری از کارخانه‌ها و حتی گمرک و مراکز ترخیص بار یافت می‌شود. این وسیله به کار جابه‌جایی بارها سرعت بخشیده است. در ویدئوی زیر مراحل ساخت لیفتراک‌ها را در کارخانه مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • چه کنیم آلزایمر نگیریم؟
  • ببینید | بچه فوک‌های کوچولو
  • عامل خطر ابتلا به آلزایمر شناسایی شد
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • نحوه ساخت لیفتراک در کارخانه + فیلم
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • فناوری هشدار دهنده بلعیده شدن باتری ابداع شد