Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عمل جراحی لاپاراسکوپی با مشارکت تیم پزشکی بیمارستان نبی‌اکرم(ص) شهرستان خنج متشکل از الماسی و  طاهری دو جراح عمومی با همراهی  تیم پزشکی بر روی زن ۳۵ ساله انجام شد.

الماسی جراح عمومیبیمارستان نبی‌اکرم(ص) شهرستان خنج، گفت: بهبودی کوتاه مدت و نداشتن عوارض بعد از عمل از مزیت جراحی لاپاراسکوپی نسبت به عمل جراحی باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه ویژه لاپاراسکوپی را نیکوکاران خنج  با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان خریداری و به بیمارستان نبی اکرم  شهرستان خنج  اهدا کردند. 

لاپاراسکوپی عمل جراحی بدون شکافتن بدن بیمار است که دستگاه ویژه به درون بدن و عضوی که نیاز به جراحی دارد، هدایت و جراحی می شود.

راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان نبی اکرم خنج

یک دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان نبی اکرم خنج  با مشارکت خیران و اعتبارات دولتی خریداری، نصب و راه اندازی شد.

علی صفری رئیس بیمارستان نبی اکرم شهرستان خنج، بیان کرد: برای خرید، نصب و ایجاد زیرساخت های لازم برای بهره برداری از این دستگاه اکسیژن ساز، حدود دو و نیم میلیارد تومان هزینه شد که نیمی از هزینه را خیران و نیم دیگر را دانشکده علوم پزشکی شهرستان لار تامین کرده است.

او، تصریح کرد: در طی سالیان متمادی اکسیژن مورد نیاز بیمارستان از طریق چندین کپسول تهیه و تامین می شد که با راه اندازی این سیستم علاوه بر حذف حمل و نقل کپسول، افت یا افزایش فشار اکسیژن نیز به حد مطلوب رسیده است.

صفری، ادامه داد: این دستگاه در هر دقیقه ۴۰۰ لیتر اکسیژن با خلوص بالای ۹۵ درصد را تولید می کند.

شهرستان خنج  در فاصله ۲۲۷  کیلومتری  جنوب استان فارس  واقع شده است.    

انتهای پیام/ت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی عمل لاپاراسکوپی بیمار 35 ساله شهرستان خنج بیمارستان نبی اکرم شهرستان خنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه

فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه گفت:  این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • نخستین نشاء مکانیزه برنج در بهشهر
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس