Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهشهر،نکا و گلوگاه از تکمیل عملیات اجرایی پروژه بهسازی و اسفالت راه دسترسی مسکن مهر شهرستان بهشهر خبر داد .

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بهشهر، مهندس ناصحی رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر ، نکا و گلوگاه ضمن اعلام این خبر افزود : مهم ترین مشكل موجود در اتمام طرح مسكن مهر ، تکمیل محوطه سازی آن است كه ضرورت اجرای پروژه محوطه سازی مسكن مهر شهرستان بهشهر در اولویت برنامه های سال 1399 این اداره می باشد رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شرق مازندران با اشاره به اینکه در سال های قبل عملیات بهسازی و آسفالت و محوطه سازی بخشی از محوطه مسکن مهر شهرستان بهشهر توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام و مورد بهره برداری قرار گرفته علیهذا با توجه به درخواست های مکرر و پیگیری های صورت گرفته اداره کل راه و شهرسازی نسبت به انعقاد قرارداد جهت تکمیل عملیات بهسازی و اسفالت محوطه اقدام نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     
گفتنی است قراردادی بالغ بر 14000 میلیون ریال با پیمانکار مربوطه منعقد و جهت بهسازی ( آسفالت ، جدول گذاری کانیوو ، جدا کننده میانی ، آبرو و... ) در سایت مسکن مهر مذکور هم اکنون درحال اجرا می باشد .           
همچنین با پیگیری های صورت گرفته در خصوص رفع موانع و پیشرفت فیزیکی پروژه 204 واحد خود مالکی مسکن مهر در شهرستان بهشهر هم اکنون پیمانکار اجرایی پروژه در حال انجام عملیات ساختمانی بلوک ها می باشد .

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اجرای عملیات بهسازی راه دسترسی مسکن مهر امام خمینی ره بهشهر شهرستان بهشهر راه و شهرسازی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)