Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@12:12:38 GMT

نظارت ۵۰ اکیپ بر محدودیت‌های شبانه کرج و فردیس

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۲۳۴۶

نظارت ۵۰ اکیپ بر محدودیت‌های شبانه کرج و فردیس

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «نور محمد فردی» با اشاره به آغاز محدودیت‌ها در ۲۵ استان کشور در خصوص مشاغل گروه دو، سه و چهار به مدت یک ماه از ۲۰ آبان ماه تا ۲۰ آذر ، گفت: هدف از اعمال محدودیت‌های بیشتر، کنترل بیماری کرونا است.

وی ادامه داد: اگر چه وضعیت بیماری در البرز ثابت است اما همچنان در وضعیت قرمز هستیم و همه از جمله مردم و مسئولان، باید در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای محدودیت‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همزمان با کرج، اعمال محدودیت‌ها در فردیس نیز صورت می گیرد، اظهار کرد: اعمال محدودیت‌ها در ۲۵ مرکز استان و شهرهای بیش از ۲۰۰ هزار نفر از جمله فردیس اجرا و محدودیت ۵۰ درصدی استفاده از کارکنان نیز در کرج و فردیس اعمال می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با ابراز رضایت از اولین روز اجرای محدودیت‌ها افزود: با توجه به وجود ۷۰ هزار واحد صنفی و گستردگی کار، نتیجه اعمال محدودیت‌ها در روز اول خوب بود.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ اکیپ مختلف بر اجرای محدودیت‌ها کنترل و نظارت دارند؛ بیان کرد: تشدید نظارت با حضور بازرسان اداره صمت، اتاق اصناف، اتحادیه‌ها صورت می‌گیرد و انتظار داریم مردم همچون موج اول و دوم کرونا همراهی کنند؛ چرا که در صورت عدم همکاری واحدهای صنفی، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

48

کد خبر 1454756

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز اعمال محدودیت ها محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳

کیانوش گودرزی درباره وضعیت اجاره در سال جاری توضیح داد.

به گزارش خبرآنلاین، وی در پاسخ به این پرسش که قیمت‌ها در سال ۱۴۰۳ افزایشی است یا کاهشی؟ افزود: ما همیشه یک افزایش قیمتی را خواهیم داشت، اما امیدواریم در سال جدید با یک سیاست درست و آینده‌نگری در حوزه مسکن، شرایط متفاوت شود.

گودرزی تصریح کرد: ببینید، به طور معمول هر ساله ۲۵ درصد نسبت به سال قبل اجاره‌ها افزایش پیدا می‌کند. این موضوعی است که مجلس به دولت اجازه داده است که برحسب موضوعات تورمی ورود پیدا کند و عدد و رقمی اعلام شود.

رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این‌که تعیین این اعداد و ارقام کار بدی نیست، در همه جای دنیا هم این اتفاق می‌افتد، ولی در ایران بستر آن هنوز فراهم نبوده و ابزار لازم برای این کار مهیا نیست، متذکر شد: پارسال اگر این اتفاق می‌افتاد، می‌توانستیم به مشاوران املاک بگوییم قیمت‌ها را رعایت نکردید، یعنی موضوع قابل رصد و کنترل بود.

گوردزی تصریح کرد: نکته این‌جا است که الان با سامانه خودنویسی که راه افتاده و متعامل آن می‌توانند خودشان قرارداد بنویسند، دیگر رصد و نظارت و کنترلی در سطح جامعه باقی نمی‌ماند. یعنی متعاملین، چه مستاجر و چه موجر، خودشان با هر افزایش قیمتی می‌توانند قرارداد بنویسند.

وی تاکید کرد: اصل موضوع همین‌جاست که دولت در حالی که باید نظارت و کنترل داشته باشد، در واقع با سامانه‌ای که ایجاد کرده، نظارت و کنترل از دست دولت خارج خواهد شد. این سامانه تبعات خاص خود را دارد.

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳